Polski T‑Mobile wkroczył na Facebooka
Do "premiery" nowej marki zastępującej sieć Era zostało jeszcze kilka dni, ale w serwisie Facebook.com zmiana dokonała się już kilkanaście godzin temu. Ogłoszono ją oczywiście na fanpage'u sieci Era - wszyscy fani zostali zaproszeni do polubienia strony nowej marki, T-Mobile PL.
30.05.2011 | aktual.: 30.05.2011 22:00
Do "premiery" nowej marki zastępującej sieć Era zostało jeszcze kilka dni, ale w serwisie Facebook.com zmiana dokonała się już kilkanaście godzin temu. Ogłoszono ją oczywiście na fanpage'u sieci Era - wszyscy fani zostali zaproszeni do polubienia strony nowej marki, T-Mobile PL.
Facebookowa strona polskiej sieci T-Mobile ma być nie tylko jednostronnym kanałem informacyjnym, ale przede wszystkim sposobem komunikacji z klientami. W stosunku do obecnej strony sieci Era powinna to być miła odmiana - co prawda dawało się tam czasami zamienić kilka słów na konkretne tematy, głównie jednak z innymi fanami, a nie z przedstawicielem operatora.
Zobaczymy tam różnego rodzaju multimedia, w tym oczywiście spoty reklamowe. Zgodnie z zapewnieniami zamieszczonymi w "info", spodziewać się można również konkursów prowadzonych na Facebooku, możliwości uczestniczenia w innowacyjnych przedsięwzięciach czy po prostu bieżących informacji o nowinkach - technicznych oraz dotyczących oferty sieci.
Strona T-Mobile PL prowadzona jest przez działający już polski oddział T-Mobile. Przez kilkanaście godzin zdobyła ponad 8000 fanów - pytanie tylko, czy są to rzeczywiście przyszli zadowoleni klienci operatora, czy tak zwany "sztuczny tłum", do stworzenia którego wynajmuje się agencje reklamowe?
Sami oceńcie: facebook.com/T-Mobile-PL