Pomysłowa reklama Sony Ericssona w FHM
Sony Ericsson twierdzi, że jest pierwszym producentem (przynajmniej komórkowym), który wpadł na pomysł reklamy zrealizowanej w nieprzeciętny sposób. W grudniowym numerze FHM ukaże się całostronicowa reklama modelu C905 z 8-megapikselowym aparatem cyfrowym. Jej głównym punktem nie będzie jednak piękna, prawie roznegliżowana kobieta trzymająca telefon, ale sam fakt, że zdjęcie zostało wykonane tą właśnie komórką. Producent chce w ten sposób podkreślić jak dobrym kamerofonem ma być C905.
Pełne zdjęcie w dalszej części posta.
Sony Ericsson twierdzi, że jest pierwszym producentem (przynajmniej komórkowym), który wpadł na pomysł reklamy zrealizowanej w nieprzeciętny sposób. W grudniowym numerze FHM ukaże się całostronicowa reklama modelu C905 z 8-megapikselowym aparatem cyfrowym. Jej głównym punktem nie będzie jednak piękna, prawie roznegliżowana kobieta trzymająca telefon, ale sam fakt, że zdjęcie zostało wykonane tą właśnie komórką. Producent chce w ten sposób podkreślić jak dobrym kamerofonem ma być C905.
Pełne zdjęcie w dalszej części posta.
Źródło: Mobile Marketing Magazine