Praktyka tworzenia gry na przykładzie Two Worlds II Castle Defense [wideo]

Praktyka tworzenia gry na przykładzie Two Worlds II Castle Defense [wideo]
Zbyszek Kowal

06.06.2011 11:00, aktual.: 06.06.2011 13:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Wczoraj pojawiła się na naszym blogu recenzja Two Worlds II Castle Defense. Wiecie już zatem, co myślę na temat dzieła Reality Pump. Dzisiaj możecie się przekonać, jak do tematu podszedł producent. Trzy ekskluzywne materiały wideo czekają w rozwinięciu wpisu.

Wczoraj pojawiła się na naszym blogu recenzja Two Worlds II Castle Defense. Wiecie już zatem, co myślę na temat dzieła Reality Pump. Dzisiaj możecie się przekonać, jak do tematu podszedł producent. Trzy ekskluzywne materiały wideo czekają w rozwinięciu wpisu.

Nie tak dawno w Sosnowcu odbyła się konferencja Game Day 2011, podczas której poruszano tematy związane z grami oraz ich produkcją. Jedną z firm, która miała wykład, była właśnie Reality Pump. Zobaczcie, w jaki sposób powstawał zrecenzowany przeze mnie Two Worlds II Castle Defense.

Game Day 2011 to wydarzenie, które przyciąga osoby pracujące w branży gier wideo oraz mobile oraz takich pasjonatów jak Wy. Warto od czasu do czasu przeglądać materiały na temat gier jak te powyższe. Znacznie zmienia to podejście do produktu końcowego, prawda?

Dajcie znać w komentarzu pod wpisem, czy chcielibyście oglądać więcej tego typu materiałów. Z przyjemnością rozpoczniemy publikację wywiadów z ciekawymi twórcami gier mobile. Zanim to jednak uczynimy, chcielibyśmy poznać Wasze zdanie na ten temat.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)