Problemy z finałem Mam Talent – komunikat Plusa

Problemy z finałem Mam Talent – komunikat Plusa

Czy awaria w sieci Plus miała wpływ na finał Mam Talent?
Czy awaria w sieci Plus miała wpływ na finał Mam Talent?
Kira Czarczyńska
06.12.2010 06:00, aktualizacja: 06.12.2010 07:00

Doczekaliśmy się wyjaśnienia w sprawie problemów z wysyłaniem SMS-ów o podwyższonej płatności, z którymi klienci sieci Plus mieli problem podczas finału programu "Mam Talent". Komunikat jest bardzo zdawkowy, jednak daje użytkownikom nadzieję na odzyskanie kasy.

O problemie pisaliśmy niedawno w tekście pt. Czy wyniki Mam Talent zafałszowała awaria w Plusie? Teraz doczekaliśmy się oficjalnej wypowiedzi od "głównego zainteresowanego" - czyli operatora.

Informacja, którą zamieścił Plus na swoich stronach internetowych, jest bardzo lakoniczna:

W związku z natężeniem ruchu SMS-owego na nr 7322 wykorzystywany dla potrzeb programu „Mam Talent", w trakcie odcinka finałowego nastąpiła chwilowa niemożliwość dostarczenia SMS-ów wysyłanych przez Klientów sieci Plus. Wspomniane utrudnienie zakończyło się przed zamknięciem głosowania, a wszystkie wysłane SMS-y zostały dostarczone do TVN.

Dowiadujemy się więc dokładnie tego, co wszyscy już wiedzą: wysyłane SMS-y zwracały komunikat o braku możliwości dostarczenia, później jednak wszystkie zostały podsumowane i wysłane. A odpowiednia kwota, oczywiście, ściągnięta z konta klienta.

Pomijając kłótnie na temat tego, kto właściwie wygrał (praktycznie od dnia finału toczą się one w wielu miejscach w Sieci), pieniądze też były rzecz jasna problemem.

Wygląda jednak na to, że kasę za dublowane - często wielokrotnie - wiadomości tekstowe, będzie można odzyskać:

Klienci sieci Plus, którym w związku z powyższym mogły zostać w sposób nieprawidłowy naliczone opłaty za SMS-y kierowane na nr 7322, powinni zgłosić w tej sprawie reklamację. Każda reklamacja zostanie zbadana w trybie indywidualnym.

Nie napisano, na czym ma polegać "tryb indywidualny", można jednak założyć, że klient będzie musiał uzasadnić reklamację, udowadniając w jakiś sposób, że wcale nie chciał wysłać 10 SMS-ów, a tylko jeden.

Uznana reklamacja nie rozwiązuje jednak nadal problemu z samym głosowaniem. Trzeba byłoby teraz jeszcze te przypadkowo powielone głosy jakoś odliczyć... Co, rzecz jasna, nie będzie miało miejsca - tego akurat możemy być pewni.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)