Problemy z promowaniem treści w Google Play
Jak wielu z Was przygląda się promowanym na głównym ekranie aplikacji Google Play pozycjom? Jeżeli ktoś się chwilę nad tym ekranem zastanowi, to stwierdzi, że wszystko wygląda idealnie i zachęcająco. Szkoda tylko, że niefunkcjonalnie.
02.04.2012 | aktual.: 02.04.2012 10:05
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Pewien użytkownik Reddita zaobserwował bardzo ciekawą właściwość Google Play. Okazuje się, że na głównym ekranie aplikacji promowane są produkty, z których i tak nie można skorzystać, ponieważ nie są dostępne dla danego regionu. Wspomniany użytkownik mieszka w Wielkiej Brytanii i widzi promowane aplikacje przeznaczone wyłącznie dla Kanadyjczyków lub Amerykanów. Swój problem zobrazował następująco:
Czy jest to dziwne? Jak najbardziej. Jak pewnie wiecie, Google stoi za większością reklam wyświetlanych w telefonach podczas korzystania z różnych aplikacji czy buszowania po Sieci. Zauważcie, że te reklamy są wręcz idealnie dopasowane do lokalizacji. Mieszkasz w Poznaniu - reklamowany jest Stary Browar. Mieszkasz we Wrocławiu - reklamy polecają Pure w Renomie. Jednak Google Play, platforma naprawdę zaawansowana, w podobny sposób się nie zachowuje i promuje to samo, co u użytkowników z innego końca świata.
Źródło: reddit