Producenci aplikacji mogą odpowiadać na komentarze w Google Play!

Producenci aplikacji mogą odpowiadać na komentarze w Google Play!
Zbyszek Kowal

20.06.2012 05:00, aktual.: 20.06.2012 07:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

W każdym sklepie z aplikacjami dla smartfonów możemy wystawiać pochlebne lub negatywne komentarze na temat pobranych przez nas aplikacji. Robimy to z nadzieją, że twórcy przeczytają nasze prośby lub zażalenia i poprawią swój produkt. Co ciekawe, teraz developerzy będą mogli odpowiadać na komentarze w markecie!

W każdym sklepie z aplikacjami dla smartfonów możemy wystawiać pochlebne lub negatywne komentarze na temat pobranych przez nas aplikacji. Robimy to z nadzieją, że twórcy przeczytają nasze prośby lub zażalenia i poprawią swój produkt. Co ciekawe, teraz developerzy będą mogli odpowiadać na komentarze w markecie!

Google Play to dość specyficzne miejsce, a system komentarzy nie jest tak doskonały jak w App Store. Pomimo że działają tak samo, to liczba negatywnych opinii jest znacznie większa. Problem polega na tym, że znakomita większość negatywnych komentarzy w sklepie Google’a wynika z ogromnej liczby urządzeń pracujących na Androidzie.

Fani, zostawiając negatywny komentarz, nierzadko nie zwracają uwagi na to, że ich urządzenie nie jest obsługiwane przez daną aplikację. Dotychczas twórcy nie mieli szans na reakcję czy sprostowanie. Teraz pod każdym z komentarzy producenci mogą zostawiać swoje wyjaśnienia lub obietnicę poprawek.

Kto może wystawiać komentarze do komentarzy? Tylko ci producenci, którzy uzyskali od Google’a status Top Developera. Możecie ich poznać po niebieskiej ikonce obok nazwy firmy. Zatem takie firmy, jak: Gameloft, EA, Zynga czy chociażby rodzime Infinite Dreams, mogą teraz odpowiadać na Wasze pytania i zażalenia na karcie produktu w Google Play. I jak się Wam podoba takie ułatwienie?

Źródło: Ausdroid

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)