Przenoszenie numerów online w mBanku

Od czasu wprowadzenia możliwości przeniesienia się z dotychczas posiadanym numerem telefonu do innego operatora, sieci komórkowe prześcigają się w utrudnianiu klientom takich migracji. mBank postanowił zadziałać trochę od drugiej strony: ułatwia chętnym przeniesienie swoich numerów do jego sieci. Innowacyjnym rozwiązaniem w tym zakresie jest udostępnienie formularzy wniosków online.

Przenoszenie numerów online w mBanku
Kira Czarczyńska

16.09.2008 | aktual.: 16.09.2008 15:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Od czasu wprowadzenia możliwości przeniesienia się z dotychczas posiadanym numerem telefonu do innego operatora, sieci komórkowe prześcigają się w utrudnianiu klientom takich migracji. mBank postanowił zadziałać trochę od drugiej strony: ułatwia chętnym przeniesienie swoich numerów do jego sieci. Innowacyjnym rozwiązaniem w tym zakresie jest udostępnienie formularzy wniosków online.

Użytkownik dostaje do dyspozycji elektroniczny wniosek o przeniesienie swojego numeru do sieci mBanku. Po wypełnieniu formularza, następuje prosta weryfikacja za pomocą kodu wysyłanego SMS-em na numer telefonu użytkownika. Dokumenty potrzebne do przeprowadzenia procedury są przygotowywane po wpłynięciu elektronicznego wniosku i wysyłane kurierem do przyszłego klienta.

O rozpoczęciu oraz postępach procesu przenoszenia Klient informowany jest za pomocą wiadomości email oraz SMS. Wraz z dokumentami przychodzi też karta SIM, na której będzie aktywowany jego numer od obecnego operatora.

Dla sprawnego i szybkiego przeniesienia ważne jest, aby użytkownik w przypadku korzystania z telefonu na kartę był zarejestrowany u swojego dotychczasowego operatora. Przenoszący numer klient musi także posiadać środki na koncie na opłatę za przeniesienie, którą pobierze od niego dotychczasowy operator.

A jako bonus - nowy klient mBank Mobile dostaje 10 zł na start.

Pomysł interesujący. Ciekawe czy inni operatorzy pójdą śladem mBanku i też udostępnią ułatwiony sposób przechodzenia do nich z własnym numerem? Kolejki w salonach i ilość czasu spędzanego nad dokumentami skutecznie bowiem ułatwia podjęcie decyzji: "e, nie chce mi się... może kiedy indziej".

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Komentarze (0)