Qualcomm: Snapdragony S4 jak dzisiejsze konsole
Kilka dni temu informowaliśmy, że w celu łatwiejszej identyfikacji Qualcomm zmienia nazewnictwo swoich procesorów z rodziny Snapdragon. Amerykańska firma ogłosiła, że po najbardziej wydajnych układach z serii S4 można spodziewać się tyle, ile po obecnych konsolach do gier.
08.08.2011 | aktual.: 08.08.2011 08:36
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Kilka dni temu informowaliśmy, że w celu łatwiejszej identyfikacji Qualcomm zmienia nazewnictwo swoich procesorów z rodziny Snapdragon. Amerykańska firma ogłosiła, że po najbardziej wydajnych układach z serii S4 można spodziewać się tyle, ile po obecnych konsolach do gier.
Aby jednak tak się stało, producenci gier na smartfony muszą nauczyć się w pełni używać możliwości wielu rdzeni. Kilka lat temu to samo dotyczyło pecetów, choć i obecnie nie wszystkie tytuły potrafią poprawnie wykorzystać coraz popularniejsze 4 rdzenie. Oby w przypadku 28-nanometrowego Snapdragona S4 było inaczej.
Podobną przyszłość przed konsolami rysuje ceniony w branży gier komputerowych John Carmack. Co zatem z następcami Xboxa 360 i PlayStation 3? Póki co gry mobilne wydają się mniej rozwinięte od najlepszych tytułów na konsole i raczej nie zmieni się to do przyszłego roku, kiedy to mają pojawić się pierwsze smartfony z najbardziej wydajnymi układami Qualcomm. Niemniej jednak prędzej czy później prognozy Qualcomm czy Carmacka zapewne się sprawdzą.
Źródło: Androidandme