Raport Nielsena: Internet w komórce używany najczęściej do wysyłania e‑maili

W Stanach Zjednoczonych właśnie opublikowano bardzo ciekawy raport na temat aktywności internautów w sieci. Blisko połowę czasu w internecie przeciętny człowiek spędza na przeglądaniu portali społecznościowych, graniu w gry oraz wysyłaniu e-maili. Raport poruszył też zagadnienie Internetu mobilnego. Tutaj wyniki są zaskakujące.

Raport Nielsena: Internet w komórce używany najczęściej do wysyłania e-maili
Zbigniew Kowal

03.08.2010 | aktual.: 03.08.2010 18:00

W Stanach Zjednoczonych właśnie opublikowano bardzo ciekawy raport na temat aktywności internautów w sieci. Blisko połowę czasu w internecie przeciętny człowiek spędza na przeglądaniu portali społecznościowych, graniu w gry oraz wysyłaniu e-maili. Raport poruszył też zagadnienie Internetu mobilnego. Tutaj wyniki są zaskakujące.

Oczywiście nie twierdzę, że reprezentatywna grupa społeczna z USA odpowiada nam Europejczykom, ale w ramach zabawy przyjmijmy, że wyniki pomiędzy kontynentami mogą być podobne. Z raportu Nielsena wynika więc, że dokładnie 41,6 % czasu spędzanego w mobilnym Internecie przeznaczamy na wysyłanie e-maili!

W porównaniu z komputerem jest to wynik zaskakujący. Tylko nieco ponad 8% swojego czasu na e-maile poświęcają „zwykli” internauci. Na drugim miejscu uplasowało się przeglądanie stron internetowych – 11,6%. Trzecie miejsce na podium zarezerwowano dla aplikacji i stron związanych z portalami społecznosciowymi.

Obraz

Gdyby cały czas spędzony w mobilnym Internecie wyobrazić sobie za pomocą jednej godziny, to na słuchanie muzyki online oraz oglądanie filmików wideo przeznaczylibyśmy łącznie trzy minuty. Tyle samo czasu zajmuje nam przeglądanie informacji o pogodzie.

Jesteście zaskoczeni tymi dysproporcjami? Wygląda na to, że amerykanom telefon potrzebny jest w znakomitej większości do wysyłania e-maili. Czy my w Polsce możemy się identyfikować z tym raportem? Czy również najwięcej swojego czasu spędzacie na e-mailowaniu? Podyskutujcie o tym w komentarzach pod wpisem.

Źródło: Nielsen

Źródło artykułu:WP Komórkomania
publicystykanewstechnologie
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)