Red Bull Mobile wkroczył do Polski - oferta i Świat Red Bulla
Przy okazji wielkiego wydarzenia - Red Bull X-Fighters - odbywającego się w Poznaniu, do Polski zawitała oficjalnie oferta Red Bull Mobile. Czego możemy spodziewać się po nowym produkcie?
07.08.2011 | aktual.: 07.08.2011 04:08
Nieco szczegółów, jakie przeniknęły ostatnio do Sieci na temat nowej oferty RBM, przekazała Wam wczoraj Kira (link powyżej). Rzeczywiście, rozdano wczoraj startery wszystkim uczestnikom wydarzenia Red Bull X-Fighters w Poznaniu, jednak ich numeracja nie zaczyna się - wbrew pogłoskom - od cyfr 666 6. Pula tych ostatnich jest bardzo niewielka i dostęp do nich już wkrótce otrzymają nieliczni.
Osoby oglądające zawody na żywo otrzymały darmowe startery oferty pre-paid Red Bull Mobile. Z jakich usług mogą korzystać?
- nieograniczone rozmowy ze wszystkimi w Play i RBM (przez 10 dni)
- 222 SMS-y co miesiąc przez pół roku za darmo, aktywowane kodem
- pakiet 1 GB na start (po doładowaniu za 10 zł)
- darmowy i nieograniczony Internet po każdym doładowaniu
- 29 gr/min połączenia, 9 gr/SMS
Oprócz tego osoby te miały szansę na wygranie wyjazdu na X-Fighters do Australii, 100 gadżetów Red Bull oraz dostęp do oferty abonamentowej, na którą można się zapisać na www.redbullmobile.pl. Zapisanie się daje możliwość podpisania umowy z 25% rabatem na abonament.
Poniższe dodatkowe pakiety danych stanowią darmowy bonus do doładowania. Oznacza to, że po doładowaniu użytkownik otrzymuje pakiet, a kwotę doładowania może przeznaczyć na dowolne inne usługi. Największy mankament w stosunku do oferty Play Fresh stanowi krótki termin ważności połączeń wychodzących, choć jak na nasz rynek jest nieźle. Po wykorzystaniu pakietu internetowego obniżana jest prędkość transmisji danych, nie ma więc żadnych dodatkowych kosztów.
Jaka będzie wspomniana oferta post-paid? Przyznam szczerze, że prezentuje się dość atrakcyjnie i przede wszystkim przejrzyście. Wiadomo już, jakie ekskluzywne dla Polski smartfony będą dostępne w ofercie. Z pewnością jest na co czekać.
Ceny abonamentów na czerwonym tle to właśnie ta specjalna oferta z rabatem dla widzów Red Bull X-Fighters. Użytkownicy tych ekskluzywnych starterów po wejściu na www.redbullmobile.pl będą mogli zamówić abonament w promocyjnej cenie - pozostali muszą się liczyć z wyższymi cenami. Uczestnicząc w imprezach Red Bulla, uzyskiwać będziemy benefity w ofertach czy usługach. Z kolei korzystając z RBM, zyskamy szerszy dostęp do Świata Red Bulla - takie uzupełnianie się z pewnością zainteresuje tych najaktywniejszych.
Dedykowane smartfony, przystosowane specjalnie pod Red Bull Mobile, to brandowany HTC Wildfire S, LG Swift Black (wersja White) oraz Red Bull Mobile One (ZTE Blade 2). Są to telefony z systemem Android ze średniej i wysokiej półki o specjalnym oznakowaniu, z dodatkowym dostępem do aplikacji Red Bulla itp.
Smartfon - cena w abonamencie 66/88 zł:
- HTC Wildfire S - 99/1 zł
- LG Swift White - 599/249 zł
- RBM One - 1/1 zł
Oprócz tego klienci RBM będą mogli zakupić specjalne gadżety. Na początek do Polski trafi jeden z ciekawszych moim zdaniem, czyli kamerka HD, którą da się przyczepić np. do kasku, do deskorolki, roweru itp. Co więcej, wyłącznie ci klienci otrzymają dostęp do strony m.redbullmobile.pl, na której znajdą wiele interesujących materiałów i informacji związanych ze światem Red Bulla.
Marcin Gruszka, rzecznik prasowy sieci Play, podkreślił, że oferta RBM - choć konkurencyjna - nie jest częścią walki cenowej. Ma ona przyciągnąć tych, których interesuje świat Red Bulla i którzy płacą dużo za telefon, ale jednocześnie wiele od niego wymagają.
Mam przyjemność przedstawić Wam wielokrotnie wspominany w tekście świat Red Bulla w postaci małej galerii zdjęć z wczorajszej imprezy w Poznaniu. To tylko skromna część całości, jednak powinna zobrazować Wam mniej więcej, o co chodzi, i pozwoli zrozumieć, do kogo chce dotrzeć Red Bull.