Bałwan ze smartfonowym sercem i inne pomysły na reklamę wodoodpornych telefonów
Okazuje się, że nawet bałwana można wykorzystać do promocji telefonu. Trzeba jednak przyznać, że specjaliści Samsunga wykazali się kreatywnością i nieźle wyeksponowali jedną z zalet (jeszcze przez chwilę) flagowego modelu.
SGS 5 spełnia normę IP 67. Jeśli więc przypadkiem macie kilka sztuk, też możecie ulepić takiego - jakby nie patrzeć trochę przerażającego - bałwana.
To nie pierwszy raz, gdy Samsung w nietypowy sposób promuje wodoodporność SGS5. Eksponowano ją przy okazji ALS Ice Bucket Challenge. Urządzenie Koreańczyków przyjęło wyzwanie i rzuciło je między innymi największemu rywalowi – iPhone'owi 5S
Samsung Galaxy S5 ALS Ice Bucket Challenge
Nieoficjalnie mówi się, że iPhone zrobił ALS Ice Bucket Challenge, a pomogła mu w tym iUmbrella. Film niestety nie został opublikowany, bo informatycy Apple łatali w tym czasie dziury w usłudze iCloud.
Skoro już jesteśmy przy Apple - warto przypomnieć zeszłoroczną produkcję, która roztopiła serca widzów. W święta warto pamiętać o rzeczach cennych (iPhone) i bezcennych (wideo nakręcone iPhonem).
Wróćmy jednak jeszcze na chwilę do promocji wodoszczelnych produktów. Niecodzienny sposób na przyciągnięcie klientów pokazało Sony wraz z T-Mobile w zeszłym roku. W Praskim salonie operatora ustawiono kabiny prysznicowe, a w nich modelki z telefonem Sony Xperia Z. Chwyt może tani ale panie skutecznie przykuwały uwagę męskiej części klientów.
Nowy Rok zawita do nas już wkrótce. Świętujcie, więc z głową i chrońcie siebie i swojego smartfona (jeśli sam tego nie potrafi) przed noworocznym zalaniem…
Źródło: PhoneArena