Bałwan ze smartfonowym sercem i inne pomysły na reklamę wodoodpornych telefonów

Bałwan ze smartfonowym sercem i inne pomysły na reklamę wodoodpornych telefonów
Marek Pruski

28.12.2014 16:18, aktual.: 28.12.2014 17:18

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Okazuje się, że nawet bałwana można wykorzystać do promocji telefonu. Trzeba jednak przyznać, że specjaliści Samsunga wykazali się kreatywnością i nieźle wyeksponowali jedną z zalet (jeszcze przez chwilę) flagowego modelu.

SGS 5 spełnia normę IP 67. Jeśli więc przypadkiem macie kilka sztuk, też możecie ulepić takiego - jakby nie patrzeć trochę przerażającego - bałwana.

To nie pierwszy raz, gdy Samsung w nietypowy sposób promuje wodoodporność SGS5. Eksponowano ją przy okazji ALS Ice Bucket Challenge. Urządzenie Koreańczyków przyjęło wyzwanie i rzuciło je między innymi największemu rywalowi – iPhone'owi 5S

Samsung Galaxy S5 ALS Ice Bucket Challenge

Nieoficjalnie mówi się, że iPhone zrobił ALS Ice Bucket Challenge, a pomogła mu w tym iUmbrella. Film niestety nie został opublikowany, bo informatycy Apple łatali w tym czasie dziury w usłudze iCloud.

Skoro już jesteśmy przy Apple - warto przypomnieć zeszłoroczną produkcję, która roztopiła serca widzów. W święta warto pamiętać o rzeczach cennych (iPhone) i bezcennych (wideo nakręcone iPhonem).

Wróćmy jednak jeszcze na chwilę do promocji wodoszczelnych produktów. Niecodzienny sposób na przyciągnięcie klientów pokazało Sony wraz z T-Mobile w zeszłym roku. W Praskim salonie operatora ustawiono kabiny prysznicowe, a w nich modelki z telefonem Sony Xperia Z. Chwyt może tani ale panie skutecznie przykuwały uwagę męskiej części klientów.

Obraz
© sonyxperiasmartphone.com

Nowy Rok zawita do nas już wkrótce. Świętujcie, więc z głową i chrońcie siebie i swojego smartfona (jeśli sam tego nie potrafi) przed noworocznym zalaniem…

Źródło: PhoneArena

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także