Tradycyjna forma reklamy komórki, w której uśmiechnięta Pani prezentuje telefon, wymieniając po kolei jego funkcje już się nie sprzeda. Nie oszukujmy się - szanse na to aby zainteresować przytłoczonego ilością przekazów reklamowych widza mają tylko te reklamy, które są zabawne, kontrowersyjne bądź szokujące. A najlepiej, aby spełniały przynajmniej dwa z tych kryteriów.
Takie są właśnie reklamy w których wykorzystywany jest stereotypowy wizerunek geja. Są zabawne (zarówno dla heteryków jak i gejów którzy mają do siebie odrobinę dystansu) a jednocześnie są na tyle kontrowersyjne i obrazoburcze (zarówno dla gejów - radykałów, jak i moherkowych berecików) że jest o nich głośno.
Obejrzyjmy więc kilka ciekawszych:
Tradycyjna forma reklamy komórki, w której uśmiechnięta Pani prezentuje telefon, wymieniając po kolei jego funkcje już się nie sprzeda. Nie oszukujmy się - szanse na to aby zainteresować przytłoczonego ilością przekazów reklamowych widza mają tylko te reklamy, które są zabawne, kontrowersyjne bądź szokujące. A najlepiej, aby spełniały przynajmniej dwa z tych kryteriów.
Takie są właśnie reklamy w których wykorzystywany jest stereotypowy wizerunek geja. Są zabawne (zarówno dla heteryków jak i gejów którzy mają do siebie odrobinę dystansu) a jednocześnie są na tyle kontrowersyjne i obrazoburcze (zarówno dla gejów - radykałów, jak i moherkowych berecików) że jest o nich głośno.
Obejrzyjmy więc kilka ciekawszych:
- Dad, I'm gay, czyli reklama Vodafone - jak się okazuje, telefon może być przydatny przy „wychodzeniu z szafy"
Vodafone commercial: Dad, I'm gay
- Zestawy słuchawkowe bywają niebezpieczne. Bluetooth Motoroli
- Virgin Mobile i teza że związek heterycki to kajdany i drenaż kieszeni. (podobnie jak telefon na abonament)
- Kolejna reklama, która przekonuje, że zobowiązania nie są dobrym pomysłem.
- Super mały telefon (parodia reklamy, dość niesmaczna zresztą )