Reklamy Play trafiają do gier [wideo]

Reklama Play
Reklama Play
Paweł Żmuda

11.05.2011 14:30, aktual.: 11.05.2011 16:30

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Do reklam atakujących nas na ulicach, w toaletach klubów lub na stronach gazet i magazynów zdążyliśmy się już przyzwyczaić. Z przekazem marketingowym można spotkać się w Internecie, a nawet w komunikatorach i poczcie e-mail. Czas więc na nowe formy reklamy. Sieć Play reklamuje się w... grach. Jakich?

Reklamy sprzedawane są za pośrednictwem sieci IGA Worldwide, która wyświetla je podobno dla około 300 tysięcy unikanych graczy w naszym kraju. Reklamy oferty Play Fresh pojawiają się między innymi w Battlefieldzie, Fight Night Round 4, Need for Speed Shift, a także w NHL 2010. Jak wyglądają takie reklamy?

Play w grze Fight Night Round 4.wmv

Według Adama Semika z agencji AdAhead, która zajmuje się reklamą Play na zlecenie firmy Mediacom, reklamy w grach są znacznie bardziej angażujące w porównaniu ze standardowymi formami przekazu marketingowego. Cóż, ciekawe, gdzie jeszcze marketingowcy wcisną swój przekaz?

Źródło: arboblog

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)