Reprezentacja piłki nożnej z pomarańczowym logo

Od lutowych meczów reprezentację będzie dalej wspierać Grupa TP, ale na koszulkach, kurtkach i boiskach pojawi się logo Orange. Ruch był do przewidzenia, dlatego podpisana w ubiegłym roku umowa sponsorska dawała możliwość zmiany. - można przeczytać dzisiaj na blogu Wojciecha Jabczyńskiego, rzecznika prasowego Grupy TP.

Reprezentacja piłki nożnej z pomarańczowym logo
Kira Czarczyńska

28.01.2009 | aktual.: 28.01.2009 08:00

Wygląda więc na to, że Orange przejmuje od Telekomunikacji Polskiej nie tylko klientów indywidualnych.

Od lutowych meczów reprezentację będzie dalej wspierać Grupa TP, ale na koszulkach, kurtkach i boiskach pojawi się logo Orange. Ruch był do przewidzenia, dlatego podpisana w ubiegłym roku umowa sponsorska dawała możliwość zmiany. - można przeczytać dzisiaj na blogu Wojciecha Jabczyńskiego, rzecznika prasowego Grupy TP.

Wygląda więc na to, że Orange przejmuje od Telekomunikacji Polskiej nie tylko klientów indywidualnych.

TPSA jest głównym sponsorem polskiej reprezentacji piłki nożnej już od 2002 roku - w 2008 zaś umowa sponsorska została przedłużona na kolejne dwa lata. Jak jednak zdradził rzecznik Grupy TP, podpisana w ubiegłym roku umowa sponsorska dawała możliwość zmiany. I na taką właśnie zmianę właśnie się zdecydowano.

Pierwszy mecz z nowym logo na koszulkach reprezentacja zagra w lutym 2009 roku - z Litwą. Jak mówi Piotr Gołos, dyrektor ds. sponsoringu i CSR Grupy TP, wyjaśniające genezę zmiany - ponad 30% Polaków wskazuje na Orange, jako na markę spontanicznie kojarzącą się ze sponsoringiem piłki nożnej. Teraz więc będziemy mogli kojarzyć ją już całkiem wprost.

Źródło: Blog.tp.pl

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)