RIM: konkurencja odsuwa swoje tablety, bo czeka na PlayBooka

Kanadyjski koncern RIM opublikował właśnie wyniki za trzeci kwartał fiskalny. Okazało się, że komórki BlackBerry sprzedawały się ostatnio wyjątkowo dobrze. Ucieszeni sukcesem przedstawiciele firmy stwierdzili też, że konkurencja odkłada premiery tabletów z uwagi na PlayBooka.

RIM
RIM
Paweł Żmuda

Jeden z prezesów RIM, Jim Balsillie, stwierdził, że użytkownicy przekładają plany zakupu tabletów, ponieważ czekają na PlayBooka. Według producentów BlackBerry podobnie zachowuje się konkurencja, która przekłada premiery swoich urządzeń.

W oświadczeniu kanadyjskiego producenta czytamy, że w ostatnim kwartale sprzedało się aż 14,2 miliona telefonów z logo BlackBerry (wynik ten jest aż o 40% lepszy w porównaniu z tym z tego samego okresu w poprzednim roku). RIM może się pochwalić przychodami w wysokości 5,5 miliona dolarów, co również stanowi wzrost aż o 40%.

Według szacunków RIM obecnie wykorzystywane jest około 55 milionów terminali BlackBerry. Przedstawiciele koncernu patrzą w przyszłość z optymizmem. Ciekawe, czy PlayBook faktycznie okaże się mocnym konkurentem dla tabletów z Androidem i sprzętu Apple'a.

Źródło: electronista

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)