Robert Lewandowski zostaje ambasadorem T‑Mobile Polska
T-Mobile Polska rozpoczyna współpracę z nowym ambasadorem marki. Tym razem wybór padł na Roberta Lewandowskiego. Piłkarz w swojej karierze ma już na koncie współpracę z firmami powiązanymi z telekomunikacją.
13.08.2020 | aktual.: 13.08.2020 16:59
Nowego ambasadora T-Mobile Polska raczej nie trzeba nikomu przedstawiać. Robert Lewandowski, kapitan Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej oraz napastnik Bayernu Monachium, który "dał się poznać z pasji i wytrwałości w dążeniu do wyznaczonych celów".
Jak podaje T-Mobile Polska w informacji prasowej, "wspólnie z T-Mobile i kibicami nowy ambasador będzie przeżywać nadchodzące wydarzenia sportowe i podkreślać, jak ważne jest stawianie na precyzję – zarówno na boisku, jak i w nowych technologiach."
Oznacza to, że Roberta Lewandowskiego zobaczymy w nadchodzących materiałach promocyjnych oraz na wydarzeniach organizowanych przez operatora. Pierwsza kampania z udziałem nowego ambasadora rozpocznie się jeszcze w sierpniu 2020 r.
- Bardzo się cieszę z tego, że zostałem ambasadorem T-Mobile Polska. Firmy, z którą łączą mnie te same wartości. Pasja w dążeniu do celu, ambicja, a także gra w duchu fair play to cechy bliskie mojemu sercu - skomentował Robert Lewandowski.
Warto jednak wspomnieć, że nie jest to pierwsza firma w branży, z którą piłkarz nawiązał bliższą współpracę. Przez lata był ambasadorem marki Huawei. W ostatnim czasie również rozpoczął współpracę z Movie Games, dla których będzie nie tylko wsparciem wizerunkowym, ale też merytorycznym.
Dla obu marek współpraca z "Lewym" była bardzo korzystna, co widać, chociażby po ostatnich wynikach finansowych Movie Games. Wydaje się więc, że T-Mobile Polska bardzo dobrze wybrało nowego ambasadora marki.