Nie tylko czerwony ekran. Samsung Galaxy S8 ma problemy z głośnikiem?

Nie tylko czerwony ekran. Samsung Galaxy S8 ma problemy z głośnikiem?11.05.2017 12:36
Nowe doniesienia wskazują, że Galaxy S8 i S8+ mogą mieć problemy z działaniem głośników
Nowe doniesienia wskazują, że Galaxy S8 i S8+ mogą mieć problemy z działaniem głośników
Mateusz Żołyniak

Zabarwiony na czerwono ekran nie jest jedynym problemem, z którym borykają się użytkownicy nowego flagowca Samsunga. Część posiadaczy modeli z linii Galaxy S8 narzeka także na działanie głośników w tych urządzeniach.

Użytkownicy skarżą się na głośniki w Galaxy S8 i S8+

Na oficjalnej stronie społeczności Samsunga oraz forum XDA Devepolers pojawiły się wpisy użytkowników Galaxy S8 i S8+, którzy narzekają na pracę głośników ich urządzeniach. Gdzie dokładnie leży problem?

Co najmniej kilku posiadaczy flagowych modeli Samsunga wskazało, że podczas oglądania filmików w aplikacji YouTube, streamowania muzyki w usłudze Spotify czy grania (m.in. w Fire Emblem Heroes) dochodzi do odcięcia głośników. Piszą wprost - głośnik w niektórych sytuacjach zwyczajnie przestaje działać.

W przypadku części użytkowników problem zniknął po ponownym uruchomieniu smartfona. Jest jednak grupa, która skarży się na stałe odcinanie dźwięku w tych samym okolicznościach. Pojawiły się nawet głosy, że problem leży nie po stronie softu, a zastosowanego sprzętu.

Jeden z użytkowników twierdzi, że udało mu się przywrócić dźwięk, gdy ścisnął obudowę smartfona w okolicy głośnika. Ma wskazywać to niedokładne wpięcie listwy łączącej głośnik z płytą główną. Czy rzeczywiście tak jest?

Czy tym razem aktualizacja pomoże?

Samsung na razie nie komentuje skarg użytkowników. Jeżeli okaże się, że problem rzeczywiście leży po stronie sprzętowej, to nie ma co liczyć, że aktualizacja softu go rozwiąże, jak w przypadku ekranu lekko zabarwionego na czerwono. Posiadacze Galaxy S8 i S8+ będą musieli zgłosić się w do producenta w sprawie naprawy bądź wymiany smartfonów.

Samsung Galaxy S7 / S7 Edge Audio Cutting Out FIX!

Prawdopodobną opcją jest także to, że odcinanie dźwięku jest wynikiem błędów w oprogramowaniu. Z podobnym problemem borykała się w końcu także niewielka grupa użytkowników Galaxy S7 oraz S7 edge, a w wielu przypadkach wystarczyło włączyć w ustawieniach deweloperskich opcję "USB audio routing". Rozwiązanie to pomogło także niektórym użytkownikom modeli z linii S8.

Jak jednak wspomniałem wyżej - Samsung nie wydał jeszcze oświadczenia w tej sprawie, więc ciężko określić, gdzie tak naprawdę leży problem. Dobrze chociaż, że na odcinanie dźwięku skarży się jedynie mała grupa posiadaczy Galaxy S8 i S8+.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)