Samsung nie kazał nam długo czekać. Oto reklamy nabijające się z nowości Apple'a
Zgodnie ze starym zwyczajem, Samsung postanowił zadrwić w swoich reklamach z nowości największego konkurenta.
Seria spotów promujących Galaxy Note'a 4 została oznaczona hashtagiem #NoteTheDifference (odNote'uj różnicę) i zatytułowana "It Doesn't Take a Genius", co w wolnym tłumaczeniu oznacza "nie trzeba być geniuszem". Hasło nawiązuje oczywiście do Genius Barów, w których odziani w niebieskie koszulki pracownicy Apple'a służą konsumentom swoim wsparciem technicznym. Jak na razie Koreańczycy przygotowali już 6 filmów z geniuszami w roli głównej.
Każdy kto oglądał - albo raczej każdy kto próbował oglądać - wtorkową konferencję wie, że Apple miał spore problemy techniczne z transmisją na żywo. Samsung nie omieszkał się z tego ponabijać.
Nie mogło oczywiście zabraknąć odniesienia do długo oczekiwanych większych ekranów.
Oberwało się także braku możliwości korzystania z kilku aplikacji jednocześnie na współdzielonym ekranie.
Wyśmiany został również brak rysika.
Większa bateria większą baterią, ale co z szybkością ładowania?
Na koniec Samsung zwraca uwagę na to, że Apple Watch wymaga iPhone'a do działania, podczas gdy Gear S jest samowystarczalnym urządzeniem.
I jak Wam się podobają nowe reklamy? Mnie najbardziej rozbawiła reakcja geniuszy na wieść o większych ekranach. Nie da się jednak nie zauważyć, że wiele wytkniętych wad dotyczy także pozostałych urządzeń z oferty Samsunga.
Źródło: Samsung (YouTube)