Samsung: zdobędziemy 10% udziałów na rynku smartfonów w 2010 roku

Samsung Galaxy S
Samsung Galaxy S
Karolina Adamus

22.06.2010 15:30, aktual.: 22.06.2010 17:30

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Galaxy 3, Galaxy 5, Galaxy S, Galaxy S Pro... Samsung rozszerza swoją linię smartfonów o nowe modele, jednocześnie mając nadzieję, że pomogą mu one zdobyć 10 procent udziałów na rynku telefonów komórkowych wyposażonych w system operacyjny. Jeśli Samsung osiągnie swój cel, zwiększy udział aż o dwa razy w stosunku do 2009 roku.

Galaxy 3, Galaxy 5, Galaxy S, Galaxy S Pro... Samsung rozszerza swoją linię smartfonów o nowe modele, jednocześnie mając nadzieję, że pomogą mu one zdobyć 10 procent udziałów na rynku telefonów komórkowych wyposażonych w system operacyjny. Jeśli Samsung osiągnie swój cel, zwiększy udział aż o dwa razy w stosunku do 2009 roku.

Lee Donjoo, starszy wice prezes oddziału Mobile Communications Samsunga, oświadczył na wczorajszej konferencji w Seulu, że producent określił sobie ambitny cel. Firma ma zamiar zwiększyć dwukrotnie udziały na rynku smartfonów. Samsung spodziewa się, że na koniec czwartego kwartału 2010 będzie mógł pochwalić się aż 10-procentowym udziałem. Aktualnie firma stoi na poziomie niewiele poniżej 5 procent.

Jeśli Samsung osiągnie swój cel wskoczy na czwartą pozycję na liście, zaraz przed tajwańską firmę HTC, która rywalizuje z koreańskim producentem w produkcji smartfonów z Androidem. Tajwańska firma posiada aktualnie 7 procent udziałów w rynku telefonów z systemem operacyjnym.

Największą nadzieją dla Samsunga jest teraz model Galaxy S, który zapowiada się na flagowy telefon z Androidem w ofercie producenta na ten rok. W spełnieniu planu może pomóc także Galaxy S Pro, odpowiednik wyżej wspomnianego modelu, wyposażony dodatkowo w klawiaturę QWERTY.

Źródło: Business Week

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)