SE po pierwszym kwartale 2009 roku

W czasie kryzysu gospodarczego nie jest łatwo utrzymać swoją wysoką pozycję na rynku. Dobrym tego przykładem jest firma Sony Ericsson, która cały czas odnotowuje straty...

Sony Ericsson Idou
Sony Ericsson Idou
Katarzyna Pura

W czasie kryzysu gospodarczego nie jest łatwo utrzymać swoją wysoką pozycję na rynku. Dobrym tego przykładem jest firma Sony Ericsson, która cały czas odnotowuje straty...

W pierwszym kwartale 2009 roku strata ta wyniosła 293 mln netto. Sprzedali tylko 14,5 mln sztuk telefonów, tj. o ponad 40% mniej niż w ostatnim kwartale ubiegłego roku.

Dodatkowo, średnia cena modelu trzyma się na tym samym poziomie - 120 euro. Jest to o 1 euro mniej niż w ostatnim kwartale ubiegłego roku.

Jak każda firma, również Sony Ericsson stara się zmniejszyć koszty. W pierwszej połowie bieżącego roku producent liczy na 300 mln euro oszczędności.

Obraz

Czy Sony Ericsson przetrwa kryzys?

Źródło: Telepolis

Źródło artykułu:WP Komórkomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)