Sieć wRodzinie jednak nie pójdzie na dno

Sieć wRodzinie jednak nie pójdzie na dno

myPhone 1070 Chiaro
myPhone 1070 Chiaro
Paweł Żmuda
06.06.2011 11:00, aktualizacja: 06.06.2011 13:00

Początek czerwca to nie tylko start agresywnej kampanii promującej wejście marki T-Mobile. W wyścigu po pieniądze z naszych portfeli bierze udział również dobrze znana sieć wRodzinie, kojarzona do tej pory z nieudaną inwestycją ojca Tadeusza Rydzyka.

Początek czerwca to nie tylko start agresywnej kampanii promującej wejście marki T-Mobile. W wyścigu po pieniądze z naszych portfeli bierze udział również dobrze znana sieć wRodzinie, kojarzona do tej pory z nieudaną inwestycją ojca Tadeusza Rydzyka.

Sieć wRodzinie powstała w czerwcu 2009 roku na mocy porozumienia fundacji Lux Veritatis i firmy CenterNet S.A. Niestety, szybko okazało się, że promowanie nowej marki podczas zjazdów Radia Maryja nie wystarczy do utrzymania rentowności. Teraz firma próbuje zerwać ze starym wizerunkiem.

Działania marketingowe sieci wRodzinie skupią się na pozyskaniu nowej grupy docelowej i rewitalizacji marki. Sieć zmieniła już logo - jest lżejsze, świeższe i znacznie mniej kojarzy się z Watykanem. W Internecie pojawiła się już odświeżona strona wRodzinie. Firma ma zamiar promować swoją ofertę serią trzech spotów telewizyjnych. Kampania poprowadzona będzie w kanałach grupy Polsat.

Logo wRodzinie
Logo wRodzinie
Wszystkie nowe elementy, jakie wprowadzamy w komunikacji marki wRodzinie, przygotowane zostały z uwzględnieniem potrzeb użytkownika, który ceni sobie prostotę i użyteczność, mówi Włodzimierz Plewczyński z CenterNET.

Poza wizerunkowymi reklamówkami sieć informować będzie o promocji "Minuty za Minuty" (2 minuty odebranych połączeń przychodzących zamieniane na minutę połączeń wychodzących) oraz wycenionych na 99 złotych zestawach startowych z telefonami myPhone 1070 i kwotą 20 zł na rozmowy i SMS-y.

Niestety, zmieni się tylko grupa docelowa - z odbiorców mediów Rydzyka na widzów Zygmunta Solorza-Żaka. Oferta telefonów dostępnych wRodzinie pozostanie taka sama. Przedstawiciele sieci poinformowali o wprowadzeniu do oferty trzech zestawów telefonów z serii myPhone Simple Life. W ich skład wejdą telefony takie jak myPhone 1080 Duro (sugerowana cena detaliczna 299 zł), wspomniany wyżej myPhone 1070 Chiaro (sugerowana cena 99 zł) oraz myPhone 1055 Retto (sugerowana cena 149 zł). W zestawie z telefonem są też karty wRodzinie o wartości 20 zł. Zestawy promocyjne będą sprzedawane od dziś jeszcze przez miesiąc. Komórki można kupić w sklepach Teletorium, sieciach hipermarketów, a także za pośrednictwem infolinii wRodzinie (numer 720 007 777).

Do tej pory nazwa "wRodzinie" przywodziła na myśl Rodzinę Radia Maryja. Czy dalej będzie tak samo? Myślicie że zmiany przeprowadzone przez CenterNet wystarczą, by zerwać ze stereotypem sieci dla nieobytych z technologią emerytów i rencistów? Moim zdaniem rodziny potrzebują czegoś więcej niż telefonów myPhone...

Źródło: inf. prasowa

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)