„Śledź zmiany” kampania online TomTom Map Share™
TomTom światowy dostawca przenośnych rozwiązań nawigacyjnych rozpoczął kampanię internetową pod hasłem „Śledź zmiany”. Głównym założeniem akcji jest rozpowszechnienie technologii TomTom Map Share™, umożliwiającą użytkownikom wspólne aktualizowanie map. W ramach kampanii, każdy użytkownik usługi Map Share™ wygrać może ciekawe nagrody, z których główną, jest dwuosobowa wycieczka do Amsterdamu.
światowy dostawca przenośnych rozwiązań nawigacyjnych rozpoczął kampanię internetową pod hasłem „Śledź zmiany”. Głównym założeniem akcji jest rozpowszechnienie technologii TomTom Map Share™, umożliwiającą użytkownikom wspólne aktualizowanie map. W ramach kampanii, każdy użytkownik usługi Map Share™ wygrać może ciekawe nagrody, z których główną, jest dwuosobowa wycieczka do Amsterdamu.
Serwis Map Share™ pozwala na wprowadzanie przez użytkowników aktualizacji map, przez co mogą one być coraz bardziej dokładne. Do tej pory, użytkownicy wprowadzili już 3 miliony poprawek.
W rozpoczętej kampanii każdy użytkownik usługi Map Share™, który pobierze bądź wprowadzi aktualizację będzie mógł wziąć udział w losowaniu nagród – urządzeń GO930 (2 urządzenia każdego tygodnia promocji), map (50 map tygodniowo) i nagrody głównej – weekendu w Amsterdamie. Konkurs trwa do 23 września. Wprowadzanie aktualizacji jest oczywiście bezterminowe.
Źródło: informacja prasowa