„Śledź zmiany” kampania online TomTom Map Share™

„Śledź zmiany” kampania online TomTom Map Share™
Sabina

11.08.2008 13:50, aktual.: 11.08.2008 15:50

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

TomTom światowy dostawca przenośnych rozwiązań nawigacyjnych rozpoczął kampanię internetową pod hasłem „Śledź zmiany”. Głównym założeniem akcji jest rozpowszechnienie technologii TomTom Map Share™, umożliwiającą użytkownikom wspólne aktualizowanie map. W ramach kampanii, każdy użytkownik usługi Map Share™ wygrać może ciekawe nagrody, z których główną, jest dwuosobowa wycieczka do Amsterdamu.

światowy dostawca przenośnych rozwiązań nawigacyjnych rozpoczął kampanię internetową pod hasłem „Śledź zmiany”. Głównym założeniem akcji jest rozpowszechnienie technologii TomTom Map Share™, umożliwiającą użytkownikom wspólne aktualizowanie map. W ramach kampanii, każdy użytkownik usługi Map Share™ wygrać może ciekawe nagrody, z których główną, jest dwuosobowa wycieczka do Amsterdamu.

Serwis Map Share™ pozwala na wprowadzanie przez użytkowników aktualizacji map, przez co mogą one być coraz bardziej dokładne. Do tej pory, użytkownicy wprowadzili już 3 miliony poprawek.

W rozpoczętej kampanii każdy użytkownik usługi Map Share™, który pobierze bądź wprowadzi aktualizację będzie mógł wziąć udział w losowaniu nagród – urządzeń GO930 (2 urządzenia każdego tygodnia promocji), map (50 map tygodniowo) i nagrody głównej – weekendu w Amsterdamie. Konkurs trwa do 23 września. Wprowadzanie aktualizacji jest oczywiście bezterminowe.

Źródło: informacja prasowa

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także