Smartfon dla każdego - nowy kierunek Nokii

Podczas konferencji zwołanej z okazji ogłoszenia podsumowania finansowego, CEO Nokii Olli-Pekka Kallasvuo i CFO Rick Simonson wypowiedzieli się na temat nowej strategii firmy. Jak się okazuje Nokia ma zamiar zmienić w 2009 roku definicję słowa "smartfon" udowadniając, że nie jest przeznaczony jedynie na rynek wysokobudżetowy.

Smartfon dla każdego - nowy kierunek Nokii
Karolina Adamus

26.01.2009 | aktual.: 26.01.2009 12:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Podczas konferencji zwołanej z okazji ogłoszenia podsumowania finansowego, CEO Nokii Olli-Pekka Kallasvuo i CFO Rick Simonson wypowiedzieli się na temat nowej strategii firmy. Jak się okazuje Nokia ma zamiar zmienić w 2009 roku definicję słowa "smartfon" udowadniając, że nie jest przeznaczony jedynie na rynek wysokobudżetowy.

Mimo wielu ogólników i marketingowego bełkotu, z wypowiedzi obu prezesów dało się wyciągnąć kilka informacji. Nokia zamierza zmienić znaczenie smarftonów, co zapoczątkował model 5800 XpressMusic. Firma ma zamiar wprowadzić S60 na inne niż dotąd segmenty rynku i przekonać użytkowniów, że modele z Symbianem mogą mieć przystępną cenę. Nokia najprawdopodobniej zacznie rezygnować z S40 na rzecz S60.

Głównym punktem nowego portfolio Nokii mają być usługi internetowe, które mają zostać wprowadzone do modeli z niższej i średniej półki cenowej oraz usługa Comes With Music, która mimo dobrego startu zostanie jeszcze bardziej rozszerzona na ponad dodatkowych krajów.

Komentarze (0)