T‑Mobile daje możliwość rezygnacji z umowy w ciągu 30 dni bez zadawania pytań
W ramach kampanii „Bez nonsensów” T‑Mobile postanowił udostępnić przyszłym klientom możliwość rezygnacji z usług, jeśli ta nie spełnia ich oczekiwań.
11.02.2020 | aktual.: 11.02.2020 15:21
Rezygnacja z umowy ma być możliwie jak najbardziej "bezbolesna", czyli ma wiązać się z nią minimum formalności. Oferta „Gwarancja najlepszej sieci albo zwrot pieniędzy” zapewnia klientom możliwość wypowiedzenia umowy w ciągu 30 dni od jej zawarcia, gwarantując jednocześnie pełny zwrot kosztów aktywacji, abonamentu i ceny telefonu w ofercie abonamentowej.
W ramach oferty „Gwarancja najlepszej sieci” klienci mogą zdecydować się na opcje bez telefonu w pakietach S, M i L, czyli za: 39 zł miesięcznie (5 GB danych), 49 zł miesięcznie (15 GB danych) oraz 59 zł miesięcznie (30 GB do dyspozycji).
Na klientów czekają również oferty z popularnymi telefonami za złotówkę, np. Xiaomi Redmi Note 8T w wariancie za 89 zł miesięcznie, Nokia 6.2 w opcji za 99 zł miesięcznie lub Samsung Galaxy A51 w abonamencie za 129 zł miesięcznie. Modele te pojawią się w kampanii reklamowej. Do wyboru będą też inne smartfony m.in. Samsung Galaxy A50 i A70 oraz Huawei P Smart Z oraz P Smart 2019.
Dołącz do T-Mobile! Teraz gwarancja najlepszej sieci albo zwrot pieniędzy!
Proces rezygnacji ma być niezwykle prosty. W przypadku opcji abonamentowej bez telefonu wystarczy będzie wypełnić krótki formularz zwrotu oraz dokument odstąpienia od umowy, a następnie wysłać je pocztą, e-mailem lub złożyć w punkcie sprzedaży. Rezygnacja z oferty z telefonem będzie się odbywać w sklepie, w którym podpisano umowę lub, jeżeli pakiet został zamówiony online – telefon wraz z dokumentami należy odesłać na wskazany przez operatora adres.
Oferta dotyczy też numerów na kartę. Osoby, które zakupią starter T‑Mobile na kartę na taryfie Frii i w ciągu 30 dni od wykonania pierwszego połączenia aktywują ofertę „Bez limitu z 10 GB i Supernet Video za 30 zł”, w przypadku niezadowolenia z jakości sieci, mogą zwrócić się do operatora w ciągu 30 dni od aktywacji o jednorazowy zwrot opłaty za korzystanie z usługi.