Takiego Twittera na iPhone'a jeszcze nie było

Wizerunek Hello Kitty zdobi damską bieliznę, wibratory, samochody, a nawet lizaki. Teraz, słynna kotka postanowiła po raz kolejny zaatakować posiadaczy iPhone'ów. Tym razem ofiarami padli ci, którzy kochają się w nowych aplikacjach. Takiego Twittera dla użytkowników sprzętu Apple jeszcze nie było.

Fot. na licencji Creative Commons; Flickr.com/by Lora Quinto
Fot. na licencji Creative Commons; Flickr.com/by Lora Quinto
Paweł Żmuda

Hello Kitty on Tappit nie jest tylko fanowską podróbką, ale aplikacją firmowaną logiem Saniro, firmy posiadającej prawa do wizerunku kotki. Aplikacja dostępna jest w dwóch językach: japońskim i angielskim.

Obraz

Niestety, Twitter dla hello-użytkowników nie jest darmowy. Kosztuje 3,99 USD (około 13 złotych).

Źródło artykułu:WP Komórkomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)