Telefon dla kropkomaniaków

Telefon dla kropkomaniaków

artystka
artystka
Sabina
12.04.2009 15:00, aktualizacja: 12.04.2009 17:00

Kilka dni temu pisałam o nowej linii firmy KDDI iida (akronim od innovation imagination design and art ), która przeznaczona ma być dla wymagającego klienta. Omawiając trzy telefony wchodzące w skład linii nie mogłam przedstawić Wam ostatniego modelu nie było bowiem jeszcze oficjalnych zdjęć telefonu projektowanego przez Yayoi Kusama - artystkę z manią na punkcie kropek. Dziś już wiemy jak telefony wyglądają. Telefony, bo w serii zaprojektowano aż trzy kropkowane modele.

Kilka dni temu pisałam o nowej linii firmy KDDI iida (akronim od innovation imagination design and art ), która przeznaczona ma być dla wymagającego klienta. Omawiając trzy telefony wchodzące w skład linii nie mogłam przedstawić Wam ostatniego modelu nie było bowiem jeszcze oficjalnych zdjęć telefonu projektowanego przez Yayoi Kusama - artystkę z manią na punkcie kropek. Dziś już wiemy jak telefony wyglądają. Telefony, bo w serii zaprojektowano aż trzy kropkowane modele.

Pierwszy telefon stylizowany jest na miniaturową torebkę. Ma paseczek za który można nosić telefon i biało różowy design. Jest to tradycyjny telefon z klapką, choć na pierwszy rzut oka trudno byłoby pokusić się o rozpoznaniu w tym gadżecie właśnie telefonu.

iida-wystajace
iida-wystajace

Drugi model telefonu, to również klapka, ale tym razem z nierówną, pomuldowaną powierzchnią. Nie jest to zdecydowanie model, który Panowie chcieliby nosić w tylnej kieszeni spodni - chyba ze przy okazji oczekiwaliby od telefonu masażu...no właśnie, a gdyby tak jeszcze włączyć wibrę..hmmm

calosc-krpy
calosc-krpy

Trzeci model, to telefon już prosty w formie (poza nieśmiertelnymi kropkami) za to ma niebanalne gadżety dodatkowe - jak piesek dokujący czy etui na komórkę.

Dokładne ceny jeszcze się nie pojawiły, ale chodzą słuchy, że każdy model będzie kosztował około 10.000$

Źródło: iida.jp

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)