Telefon komórkowy i dzieci. Raport A.C. Nielsen’a
Znana firma przeprowadzająca badania rynkowe o światowym zasięgu - A.C. Nielsen, zajeła się problematyką telefonów komórkowych i ich używania przez dzieci. Z przeprowadzonych w USA badań wynika, że aż 46% populacji dzieci pomiędzy 8 a 12 rokiem życia, posiada telefon komórkowy.
12.09.2008 | aktual.: 12.09.2008 16:30
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Znana firma przeprowadzająca badania rynkowe o światowym zasięgu - A.C. Nielsen, zajeła się problematyką telefonów komórkowych i ich używania przez dzieci. Z przeprowadzonych w USA badań wynika, że aż 46% populacji dzieci pomiędzy 8 a 12 rokiem życia, posiada telefon komórkowy.
Okazuje się że swoją pierwszą komórkę, amerykańskie dzieci otrzymują najczęściej będąc w wieku 10-11 lat i głównym powodem, dla którego rodzice decydują się na wręczenie dziecku komórki jest obawa o jego bezpieczeństwo oraz chęć posiadania stałego kontaktu na wypadek sytuacji awaryjnej. Prawie wszyscy rodzice (92%) ustalają zasady według których dziecko ma korystać z telefonu, pełnia dostępu do urządzenia nie jest więc dla dzieciaków możliwa. Jednocześnie, aż co piąte amerykańskie dziecko wydaje pieniądze na płatne dzwonki, czy dodatki do telefonu.
Grupa konsumentów, jakimi są dzieci w wieku 8-12 lat, przynajmniej w USA, zaczyna coraz mocniej fascynować firmy dostarczające mobilną rozrywkę, a także producentów urządzeń mobilnych, staje się to bowiem dość chłonna konsumpcyjnie docelowa grupa konsumencka.
fot.: Razief Adlie
Źródło: cellular-news.com