Telewizja mobilna od INFO-TV-FM

Misterny plan czterech głównych sieci komórkowych w Polsce, dotyczący wspólnego rozwoju mobilnej telewizji - i oczywiście wygrania przetargu na operatora multipleksu - nie powiódł się. Pokrzyżowało go 15,1 miliona złotych od spółki INFO-TV-FM.

info-tv-fm wygrało przetarg
info-tv-fm wygrało przetarg
Kira Czarczyńska

09.03.2009 | aktual.: 09.03.2009 10:05

INFO-TV-FM jest operatorem telekomunikacyjnym w zakresie radiodyfuzji, świadczącym usługi emisji programów radiowych i telewizyjnych dla nadawców publicznych i komercyjnych. Teraz będzie świadczyć podobne usługi, aczkolwiek na znacznie mniejszych ekranach: 6 marca 2009r. Urząd Komunikacji Elektronicznej ogłosił, że to właśnie oferta INFO-TV-FM wygrała przetarg na rezerwację częstotliwości do świadczenia audiowizualnych usług medialnych w technologii DVB-H.

Misterny plan czterech głównych sieci komórkowych w Polsce, dotyczący wspólnego rozwoju mobilnej telewizji - i oczywiście wygrania przetargu na operatora multipleksu - nie powiódł się. Pokrzyżowało go 15,1 miliona złotych od spółki INFO-TV-FM.

INFO-TV-FM jest operatorem telekomunikacyjnym w zakresie radiodyfuzji, świadczącym usługi emisji programów radiowych i telewizyjnych dla nadawców publicznych i komercyjnych. Teraz będzie świadczyć podobne usługi, aczkolwiek na znacznie mniejszych ekranach: 6 marca 2009r. Urząd Komunikacji Elektronicznej ogłosił, że to właśnie oferta INFO-TV-FM wygrała przetarg na rezerwację częstotliwości do świadczenia audiowizualnych usług medialnych w technologii DVB-H.

Tym samym rzecz jasna założona przez operatorów komórkowych specjalnie na cele przetargu spółka Mobile TV Sp. z o.o. przegrała i musi się obejść smakiem.

Najistotniejszym kryterium oceny ofert w niniejszym konkursie było kryterium zachowania warunków konkurencji. Różnica punktowa przy wyłanianiu zwycięzcy była całkiem solidna:

  1. Oferta złożona przez INFO-TV-FM Sp. z o.o. z siedzibą w Zamościu - 750,000 punktów
  1. Oferta złożona przez Mobile TV Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie - 483,944 punktów

INFO-TV-FM zobowiązała się do zaoferowania co najmniej 16 programów od przynajmniej 16 dostawców usług audiowizualnych, np. stacji telewizyjnych lub radiowych.

Zwycięzca konkursu będzie uprawniony do wykorzystania zarezerwowanych częstotliwości w okresie do 31 maja 2015 roku na obszarze 31 miast Polski oraz w okresie od 1 czerwca 2015 roku do 31 grudnia 2023 roku na obszarze całego kraju.

Źródło: Gazeta Prawna

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)