Teraz kupisz NaviExperta w supermarkecie!

NaviExpert podpisał umowy partnerskie z firmami ABC Data, BrightPoint oraz TelForceOne. Dzięki współpracy licencje NaviExpert będą dostępne w sprzedaży detalicznej zarówno dla klientów biznesowych, jak i odbiorców indywidualnych w zupełnie nowej formie poręcznego startera.

Teraz kupisz NaviExperta w supermarkecie!
Zbyszek Kowal

09.03.2012 | aktual.: 09.03.2012 06:21

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

NaviExpert podpisał umowy partnerskie z firmami ABC Data, BrightPoint oraz TelForceOne. Dzięki współpracy licencje NaviExpert będą dostępne w sprzedaży detalicznej zarówno dla klientów biznesowych, jak i odbiorców indywidualnych w zupełnie nowej formie poręcznego startera.

NaviExpert, dostawca nawigacji mobilnej, wprowadza na rynek tzw. wersje półkowe abonamentów, otwierając tym samym zupełnie nowy kanał dystrybucji dla swoich produktów. Dzięki współpracy z partnerami rozszerzony zostanie zasięg sprzedaży w segmencie biznesowym, a co za tym idzie – wzrośnie dostęp do nawigacji dla potencjalnych sprzedawców i pojedynczych użytkowników.

ABC DATA, BrightPoint oraz TelForceOne to najwięksi dystrybutorzy na rynku IT i Telecom. Zaopatrują m.in. sklepy internetowe, markety przemysłowo-spożywcze i elektroniczne oraz sieci handlowo-usługowe. Nie jest więc wykluczone, że wkrótce zamiast papierowej mapy drogowej na stacjach benzynowych pojawią się startery zawierające kody aktywacyjne do nawigacji. Jak dotąd, od lutego, klienci indywidualni mogą kupić licencje NaviExpert w należącej do spółki TelForceOne sieci Teletorium - ogólnopolskiej sieci stoisk zlokalizowanych w największych placówkach handlowych, oferujących telefony komórkowe oraz akcesoria GSM.

Na początku swojej działalności NaviExpert skupił się na pozyskaniu partnerstwa strategicznego ze wszystkimi operatorami telefonii komórkowej oraz producentami telefonów i tabletów. W tej chwili ta współpraca jest w pełni dojrzała. Nie byliśmy jednak obecni na rynku pozaoperatorskim. Teraz to się zmienia - otwieramy kanał dystrybucji Telecom i IT. Jesteśmy przekonani, że większa dostępność licencji NaviExpert przyczyni się do wzrostu liczby klientów, a dystrybutorom i sprzedawcom da możliwość wygenerowania dodatkowych przychodów - tłumaczy Paweł Kozłowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu NaviExpert.

Wersje półkowe NaviExpert to nowość. Dotychczas dostęp do usługi można było kupić za pośrednictwem strony internetowej www.naviexpert.pl lub korzystając z modelu subskrypcyjnego, oferowanego przez największych operatorów sieci komórkowych. Zestawy startowe znane są na rynku usług telekomunikacyjnych dzięki powszechnie używanym prepaidom.

Na rynku nawigacji to wciąż nowość. Mimo to pomysł na taką formę dystrybucji wydaje się mieć same zalety: użytkownicy w łatwy sposób mogą uzyskać nowy, dostosowany do swoich potrzeb produkt. Ponadto atrakcyjna forma startera umożliwia podarowanie go komuś w postaci przydatnego prezentu.

Komentarze (0)