Testuj i wygraj HTC One X lub Nokię Lumia 900

Ruszyła kolejna edycja konkursu "Testuj z Orange". Tym razem bohaterami akcji i jednocześnie głównymi nagrodami są high-endowe smartfony HTC One X i Nokia Lumia 900.

Testuj Lumię 900 i HTC One X z Orange (fot.orange)
Testuj Lumię 900 i HTC One X z Orange (fot.orange)
Paweł Żołyniak

18.04.2012 | aktual.: 18.04.2012 18:30

Tak jak poprzednie edycje konkurs składa się z dwóch etapów: kwalifikacyjnego oraz testowego. Pierwszy trwa od 16 kwietnia do 6 maja i jedyne, co należy zrobić, to wypełnić formularz ze strony www.testuj.orange.pl, podając swoje dane osobowe oraz odpowiadając na następujące pytania:

  • „Z której strony możliwe jest wysyłanie darmowych wiadomości multimedialnych?”.
  • „Czemu właśnie Ty będziesz najlepszym i najaktywniejszym testerem w tej edycji Testuj z Orange? Napisz nam, jak zaangażowałbyś znajomych do kibicowania Twoim testom? Który telefon chciałbyś testować: Nokia Lumia 900 czy HTC One X?.

Spośród uczestników, którzy odpowiedzą poprawnie na pierwsze pytanie, komisja wybierze 100 uczestników z najbardziej oryginalnymi i kreatywnymi odpowiedziami na pytania otwarte, który otrzymają wybrany przez siebie smartfon.

Do 14 maja uczestniczy zostaną poinformowani o przejściu do kolejnego etapu konkursu, który potrwa od 21 maja do 24 czerwca. W tym czasie użytkownicy będą mogli przetestować HTC One X działającego pod kontrolą Android 4.0 lub Windows Phone'a Nokia Lumia 900. Szczęśliwcy, oprócz smartfona, otrzymają starter z kartą microSIM Orange Free o wartości 20 zł z dodatkowym pakietem 1 GB. W drugim etapie uczestnicy będą musieli wykonywać określone zadania oraz publikować ich wyniki na blogu konkursowym.

Zabawa nie kończy się na testowaniu najnowszych smartfonów. W ciągu pięciu dniu od zakończenia etapu testowego komisja wybierze po 25 uczestników konkursu korzystających z Nokii oraz HTC, który poprawnie wykonali wszystkie zadania. Laureaci konkursu otrzymają na własność testowany sprzęt, a koszty podatku od nagrody pokryje Orange.

Zawsze mam mieszane odczucia w stosunku do tego typu akcji marketingowych. Z jednej strony dają one szanse na wygranie wymarzonego smartfona (a przynajmniej pobawienie się nim), a tych będzie rozdanych całkiem sporo. Z drugiej strony to nic innego jak kolejna zagrywka operatora, która ma na celu promocję wybranych komórek (przekazanych i tak za darmo przez producentów), robienie dużego szumu wokół ich dostępności w Orange (buzz marketing) oraz zwiększanie bazy potencjalnych klientów, którym później będą wysyłane oferty. No cóż, nie ma róży bez kolców.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)