"Think Different" hasłem kwietniowej kampanii Tabletu Apple?

“Think Different” to kolejny znak towarowy, który Apple opatentowało. Chociaż hasło nie jest w oficjalnym użyciu od ponad 7 lat to być może zostanie użyte do kampanii reklamowej Tabletu. Z kolei analityk firmy Oppenheimer podaje, że mityczne urządzenie ma trafić do sprzedaży w ciągu kilkudziesięciu najbliższych dni, a Apple już podpisuje umowy z wydawcami gazet i magazynów. Oto garść najświeższych plotek dotyczących coraz bardziej realnego Tabletu Apple.

"Think Different" hasłem kwietniowej kampanii Tabletu Apple?
Krzysztof Basel

Think Different” to kolejny znak towarowy, który Apple opatentowało. Chociaż hasło nie jest w oficjalnym użyciu od ponad 7 lat to być może zostanie użyte do kampanii reklamowej Tabletu. Z kolei analityk firmy Oppenheimer podaje, że mityczne urządzenie ma trafić do sprzedaży w ciągu kilkudziesięciu najbliższych dni, a Apple już podpisuje umowy z wydawcami gazet i magazynów. Oto garść najświeższych plotek dotyczących coraz bardziej realnego Tabletu Apple.

Tablet Apple ma wejść do produkcji już w lutym, a trafić do sprzedaży w marcu lub kwietniu 2010 roku - raportuje portal MarketWatch. Strona powołuje się na wypowiedź Yairego Reinera - analityka firmy Oppenheimer, który bazuje na swoich "potwierdzonych źródłach w branży".

Raport podaje też, że Tablet ma dysponować ekranem LCD multi-touch o przekątnej 10,1" wykonanym w innej technologi, niż OLED. Według przewidywań Apple sprzeda w ciągu kwartału ok 1-1.5 miliona tabletów w cenie ok 1000 dolarów każdy. Reiner zapewnia, że Apple kontaktuje się już w tej sprawie z wydawcami, oferując im podział zysków w stosunku 30% Apple - 70% wydawca. Taki podział może być o wiele ciekawszy dla wydawców, niż oferta sklepu Amazon i jego czytnika Kindle, który gwarantuje 50% zysku dla sprzedawcy i 50% dla sklepu Amazon. Wydawcy nie kryją się z nadchodzącymi zmianami. Ostatnio Internet obiegł film przygotowany przez Time Inc. z prezentacją mobilnego magazynu gotowego na urządzenia typu tablet.

WIDEO

Sports Illustrated - Tablet Demo 1.5

Inne źródła podają natomiast, że amerykański Urząd Patentowy opublikował właśnie wniosek Apple dotyczący znaku towarowego *"Think Different". *Oto oryginalna reklama z serii "Myśl Inaczej" z 1997 roku:

Twórcą sloganu jest Lee Clow z TBWA/Media Arts Lab. Hasło towarzyszyło wizerunkom znanych postaci, takich jak Miles Davis, John lenno, Pablo Picasso, Albert Einstein czy Gandhi. Być może znak "Think Different" pozostanie w stanie spoczynku na zawsze, ale fani Apple przewidują, że hasło jest szykowane na marcową lub kwietniową kampanię długo oczekiwanego Tabletu Apple.

Źródło: MacrumorsMarketwatch9to5mac

Źródło artykułu:WP Komórkomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)