"Think Different" hasłem kwietniowej kampanii Tabletu Apple?
“Think Different ” to kolejny znak towarowy, który Apple opatentowało. Chociaż hasło nie jest w oficjalnym użyciu od ponad 7 lat to być może zostanie użyte do kampanii reklamowej Tabletu. Z kolei analityk firmy Oppenheimer podaje, że mityczne urządzenie ma trafić do sprzedaży w ciągu kilkudziesięciu najbliższych dni, a Apple już podpisuje umowy z wydawcami gazet i magazynów. Oto garść najświeższych plotek dotyczących coraz bardziej realnego Tabletu Apple.
“Think Different” to kolejny znak towarowy, który Apple opatentowało. Chociaż hasło nie jest w oficjalnym użyciu od ponad 7 lat to być może zostanie użyte do kampanii reklamowej Tabletu. Z kolei analityk firmy Oppenheimer podaje, że mityczne urządzenie ma trafić do sprzedaży w ciągu kilkudziesięciu najbliższych dni, a Apple już podpisuje umowy z wydawcami gazet i magazynów. Oto garść najświeższych plotek dotyczących coraz bardziej realnego Tabletu Apple.
Tablet Apple ma wejść do produkcji już w lutym, a trafić do sprzedaży w marcu lub kwietniu 2010 roku - raportuje portal MarketWatch. Strona powołuje się na wypowiedź Yairego Reinera - analityka firmy Oppenheimer, który bazuje na swoich "potwierdzonych źródłach w branży".
Raport podaje też, że Tablet ma dysponować ekranem LCD multi-touch o przekątnej 10,1" wykonanym w innej technologi, niż OLED. Według przewidywań Apple sprzeda w ciągu kwartału ok 1-1.5 miliona tabletów w cenie ok 1000 dolarów każdy. Reiner zapewnia, że Apple kontaktuje się już w tej sprawie z wydawcami, oferując im podział zysków w stosunku 30% Apple - 70% wydawca. Taki podział może być o wiele ciekawszy dla wydawców, niż oferta sklepu Amazon i jego czytnika Kindle, który gwarantuje 50% zysku dla sprzedawcy i 50% dla sklepu Amazon. Wydawcy nie kryją się z nadchodzącymi zmianami. Ostatnio Internet obiegł film przygotowany przez Time Inc. z prezentacją mobilnego magazynu gotowego na urządzenia typu tablet.
Sports Illustrated - Tablet Demo 1.5
Inne źródła podają natomiast, że amerykański Urząd Patentowy opublikował właśnie wniosek Apple dotyczący znaku towarowego *"Think Different". *Oto oryginalna reklama z serii "Myśl Inaczej" z 1997 roku:
Twórcą sloganu jest Lee Clow z TBWA/Media Arts Lab. Hasło towarzyszyło wizerunkom znanych postaci, takich jak Miles Davis, John lenno, Pablo Picasso, Albert Einstein czy Gandhi. Być może znak "Think Different" pozostanie w stanie spoczynku na zawsze, ale fani Apple przewidują, że hasło jest szykowane na marcową lub kwietniową kampanię długo oczekiwanego Tabletu Apple.
Źródło: Macrumors • Marketwatch • 9to5mac