Tim Cook: w czasie ulepszania naszych map korzystajcie z rozwiązań konkurencji
Tim Cook wystosował list do użytkowników nowych map Apple, w którym dyplomatycznie przyznaje, że nowy produkt jest gorszy od konkurencji. To jedno z niewielu tego typu zachowań giganta z Cupertino i zasługuje na dużą pochwałę.
28.09.2012 | aktual.: 28.09.2012 17:00
CEO Apple postanowił zachować się po męsku i przyznać do błędu. Brawo! W dzisiejszych czasach bardziej spodziewałbym się upartego twierdzenia, że wszystko jest ok, albo unikania tematu, a tu taka niespodzianka.
[solr id="komorkomania-pl-127056" excerpt="0" image="0" words="20" _url="http://komorkomania.pl/5419,wideorelacja-z-nocnej-premiery-iphone-5-w-play-komorkomania-tv" _mphoto="zrzut-ekranu-2012-09-28--cf01dd5.jpg"][/solr][block src="solr" position="inside"]2742[/block]
Oczywiście Cook przeprosił za wszystkie problemy jakie wynikają z korzystania z map zaimplementowanych w nowy system iOS6. Wyraził chęć całej firmy do pracy nad tym produktem, tak aby stawał się coraz lepszy. Na koniec wspomniał, że póki pojawiają się błędy można korzystać z alternatywy w postaci rozwiązać konkurencji - Bing, MapQuest, Waze z AppStore albo Google Maps i Nokia Maps przez przeglądarkę.
While we’re improving Maps, you can try alternatives by downloading map apps from the App Store like Bing, MapQuest and Waze, or use Google or Nokia maps by going to their websites and creating an icon on your home screen to their web app.
Tim Cook, CEO Apple
Sam miałem okazję sprawdzić mapy w iPhone 5 na wczorajszej premierze zorganizowanej przez Play w Warszawie. Wpisałem adres naszej redakcji, urządzenie chwilę pomyślało i “zupełnie logicznie” wytyczyło trasę do Wrocławia... No cóż, próbowałem.
Nowy iPhone bardzo mi się spodobał nawet mimo braku wielkiej rewolucyjności. Jednak wypuszczenie tak słabego i niedorobionego produktu jak mapy są samobójem Apple. Powtórzę jednak, że zachowali się bardzo po męsku przyznając się do błędu, a następnym krokiem powinno być udostępnienie Google Maps w AppStore.
Poniżej znajdziecie pełny tekst listu:
[press]To our customers,
At Apple, we strive to make world-class products that deliver the best experience possible to our customers. With the launch of our new Maps last week, we fell short on this commitment. We are extremely sorry for the frustration this has caused our customers and we are doing everything we can to make Maps better.
We launched Maps initially with the first version of iOS. As time progressed, we wanted to provide our customers with even better Maps including features such as turn-by-turn directions, voice integration, Flyover and vector-based maps. In order to do this, we had to create a new version of Maps from the ground up.
There are already more than 100 million iOS devices using the new Apple Maps, with more and more joining us every day. In just over a week, iOS users with the new Maps have already searched for nearly half a billion locations. The more our customers use our Maps the better it will get and we greatly appreciate all of the feedback we have received from you.
While we’re improving Maps, you can try alternatives by downloading map apps from the App Store like Bing, MapQuest and Waze, or use Google or Nokia maps by going to their websites and creating an icon on your home screen to their web app.
Everything we do at Apple is aimed at making our products the best in the world. We know that you expect that from us, and we will keep working non-stop until Maps lives up to the same incredibly high standard.
Tim Cook
Apple’s CEO[/press]
Źródło: Apple