Timex nabija się ze smartwatchów. Zapomniał, że sam robi je od 28 lat

Timex nabija się ze smartwatchów. Zapomniał, że sam robi je od 28 lat18.08.2022 16:29
Timex wytyka wady smartwatchów, choć sam je robi
Timex wytyka wady smartwatchów, choć sam je robi
Źródło zdjęć: © Timex

Czujecie? Tak pachnie hipokryzja.

Timex we współpracy z amerykańską marką modową Adsum wprowadził na rynek nowy, analogowy zegarek. Z tej okazji w Nowym Jorku pojawił się dość kontrowersyjny billboard.

"Poznaj godzinę bez informacji, że nie odpowiedziałeś na 1249 e-maili" - głosi reklama, co jest oczywistą zaczepką w stronę smartwatchów.

Taką kampanię mógłbym uznać za całkiem błyskotliwą, gdyby stała za nią konserwatywna marka, która gardzi technologicznym postępem. Ale nie stoi.

Timex produkuje smartwatche od 28 lat i wychowuje nowe pokolenie ich miłośników

W 1994 roku Timex wypuścił we współpracy z Microsoftem serię inteligentnych zegarków Data Link. Pozwalały one na bezprzewodową komunikację z komputerami, uruchamianie aplikacji czy nawet granie w proste gry.

Seria Timex Data Link
Źródło zdjęć: © CC-BY-SA-3.0 | Dr.K.
Seria Timex Data Link

Od paru lat Timex zalewa także rynek nowoczesnymi, pełnoprawnymi smartwatchami z kolorowymi wyświetlaczami.

Timex Metropolian S
Źródło zdjęć: © Timex
Timex Metropolian S

Ba - producent ma w swojej ofercie nawet smartwatche dla dzieci.

iConnect by Timex Kids Active
Źródło zdjęć: © Timex
iConnect by Timex Kids Active

Innymi słowy - Timex już od kołyski oswaja konsumentów z bombardowaniem powiadomieniami o "1249 nieodczytanych e-mailach".

Oczywiście nie mam nic przeciwko temu, że Timex idzie z duchem czasu i ma portfolio zróżnicowanych produktów dla różnych odbiorców. Po co jednak promować jedną linię własnych urządzeń nabijając się z innej linii własnych urządzeń? Przecież to pakowanie się we własne sidła.

Miron Nurski, redaktor prowadzący Komorkomania.pl

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (4)