T‑Mobile sponsorem piłkarskiej Ekstraklasy
Wejście marki T-Mobile na nasz rynek to nie tylko konkurencja w ofertach roamingowych czy jedna z większych kampanii reklamowych informująca o zniknięciu szyldu Era. Teraz przyszedł czas na kolejne działania mające zwiększyć rozpoznawalność znaku T-Mobile. Sieć poinformowała właśnie o podpisaniu umowy sponsorskiej z Ekstraklasa SA. Czas na T-Mobile Ekstraklasa.
22.07.2011 | aktual.: 22.07.2011 13:00
W ramach nowego porozumienia między PTC a Ekstraklasą rozgrywki najwyższej z naszych krajowych lig przez najbliższe 2 lata firmowane będą logo T-Mobile. Znaczek operatora pojawi się na koszulkach zawodników, różnych banerach reklamowych oraz elementach infrastruktury stadionowej.
To dla nas powód do dumy, że możemy aktywnie się zaangażować w promowanie i rozwój najpopularniejszej w Polsce dyscypliny sportu - mówi Grzegorz Bors, dyrektor do spraw marketingu i sprzedaży w T-Mobile.
Działania operatora nie ograniczą się jedynie do sponsoringu Ekstraklasy SA. Sieć zapowiedziała, że nie ma zamiaru zawężać swoich działań wyłącznie do tych przewidzianych w umowie. Co to oznacza? Firma enigmatycznie zapewnia, że planuje zapewnić lepszy dostęp do informacji poświęconych piłce nożnej. Miejmy nadzieję, że nie skończy się wyłącznie na szumnych zapowiedziach.
Źródło: inf. prasowa