To była tylko kwestia czasu. Battlefield zmierza na smartfony

To była tylko kwestia czasu. Battlefield zmierza na smartfony

To była tylko kwestia czasu. Battlefield zmierza na smartfony
Miron Nurski
22.04.2021 14:02, aktualizacja: 22.04.2021 16:02

Tej machiny już nikt nie zatrzyma.

Call of Duty: Mobile, które zadebiutowało w październiku 2019 roku, okazało się nieprawdopodobnym sukcesem. Szacuje się, że mobilna odsłona popularnej strzelanki w ciągu roku zanotowała 270 milionów pobrań i wygenerowała 480 milionów dolarów przychodów, stając się jedną z najbardziej dochodowych gier na smartfony w historii.

Właściciele konkurencyjnej marki Battlefield nie mogli przejść obok takich liczb obojętnie.

Electronics Arts potwierdza: Battlefield trafi na smartfony w 2022 roku

EA ujawniło, że aktualnie trwają prace nad dwiema grami z serii Battlefield. Jedna ma trafić na konsole i pecety pod koniec 2021 roku, a druga na smartfony i tablety w roku 2022.

Na temat produkcji wiadomo niewiele. Ujawniono jedynie, że będzie to "samodzielna gra", która została "zaprojektowana specjalnie z myślą o platformach mobilnych".

Za mobilnego Battlefronta odpowiada Industrial Toys. To studio powstałe w roku 2012, a w 2018 przejęte przez EA, za którym stoją za nim ludzie stojący za sukcesem serii Halo. O brak doświadczenia raczej bać się zatem nie trzeba.

Battlefront na smartfony - którego nazwa nie została jeszcze ujawniona - wkracza właśnie w fazę testową. Kolejne informacje mają zostać upublicznione wkrótce.

Zobacz także:

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)