To była tylko kwestia czasu. Battlefield zmierza na smartfony
Tej machiny już nikt nie zatrzyma.
Call of Duty: Mobile, które zadebiutowało w październiku 2019 roku, okazało się nieprawdopodobnym sukcesem. Szacuje się, że mobilna odsłona popularnej strzelanki w ciągu roku zanotowała 270 milionów pobrań i wygenerowała 480 milionów dolarów przychodów, stając się jedną z najbardziej dochodowych gier na smartfony w historii.
Właściciele konkurencyjnej marki Battlefield nie mogli przejść obok takich liczb obojętnie.
Electronics Arts potwierdza: Battlefield trafi na smartfony w 2022 roku
EA ujawniło, że aktualnie trwają prace nad dwiema grami z serii Battlefield. Jedna ma trafić na konsole i pecety pod koniec 2021 roku, a druga na smartfony i tablety w roku 2022.
Na temat produkcji wiadomo niewiele. Ujawniono jedynie, że będzie to "samodzielna gra", która została "zaprojektowana specjalnie z myślą o platformach mobilnych".
Za mobilnego Battlefronta odpowiada Industrial Toys. To studio powstałe w roku 2012, a w 2018 przejęte przez EA, za którym stoją za nim ludzie stojący za sukcesem serii Halo. O brak doświadczenia raczej bać się zatem nie trzeba.
Battlefront na smartfony - którego nazwa nie została jeszcze ujawniona - wkracza właśnie w fazę testową. Kolejne informacje mają zostać upublicznione wkrótce.
Zobacz także: