To było do przewidzenia: nadszedł koniec GaduAIR

To było do przewidzenia: nadszedł koniec GaduAIR

Fot. gaduair.pl
Fot. gaduair.pl
Paweł Żmuda
19.09.2011 16:06, aktualizacja: 19.09.2011 18:06

Już od dłuższego czasu z firmy GG Network wychodziły dość niejasne i niepokojące informacje dotyczące przyszłości wirtualnego operatora GaduAIR. Pierwsze sygnały końca sieci pojawiły się już w czerwcu. Przez wakacje zarząd firmy odpowiadającej za popularny komunikator internetowy zdecydował, że czas skończyć z MVNO.

Oświadczenie GG Network

W nawiązaniu do zapowiadanych zmian strategii projektu MVNO, Zarząd GG Network S.A. podjął decyzję o zakończeniu świadczenia usługi sieci telefonii komórkowej GaduAIR z dniem 31 października 2011.

Decyzja ta jest podyktowana brakiem możliwości pełnej realizacji celów założonych przez spółkę. Jest to spowodowane w głównej mierze strukturą polskiego rynku komórkowego, w znacznym stopniu utrudniającą odniesienie sukcesu niezależnym operatorom MVNO, pomimo oferowania przez nich bardzo atrakcyjnych warunków.

Z nami od 2009 roku

Już w czerwcu na oficjalnym blogu sieci pojawił się niepokojący wpis przygotowany przez GG Network:

GG Network w ciągu kilku miesięcy podejmie ostateczne decyzje co do faktu i sposobu dalszego oferowania usługi GaduAIR, ponieważ w ocenie spółki sieć GaduAIR w obecnym modelu biznesowym nie pozwala na osiągnięcie zakładanych celów.

Pod koniec lipca sieć wprowadziła w życie nowy regulamin, w którym znalazł się zapis o ewentualnym zakończeniu działalności.

Dziś wiemy już, że GaduAIR zakończy działalność 31.10.2011. Dotychczasowi klienci sieci będą mogli przenieść swój numer do konkurencji, a w razie niewykorzystania środków z konta wystąpić o zwrot pieniędzy. Szczegóły dotyczące sposobu odzyskania pieniędzy opisano na oficjalnej stronie operatora.

W 2010 roku sieć GaduAIR została nagrodzona tytułem "Prepaid Roku 2010", jednak branżowe nagrody to za mało, by utrzymać rentowność.

Źródło: inf. prasowa

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)