To się nazywa marketing! Droid atakuje Times Square
Mieszkacie w USA? Jeśli tak, mamy dla was dobrą wiadomość, jeśli nie - całkiem interesującą ciekawostkę. Dzięki połączonym siłom koncernu Google, sieci Verizon, Reutersa oraz agencji reklamowej R/GA, najsłynniejszy plac Nowego Jorku - Times Square zamieni się jutro w jeden wielki baner reklamowy usługi Voice Search oraz Droida.
26.11.2009 | aktual.: 26.11.2009 22:18
Wszystko z okazji jutrzejszego otwarcia sezonu przedświątecznych zakupów, zwanego Czarnym Piątkiem (Black Friday). Każdy, kto zadzwoni jutro pod numer 888 376 4336 i skorzysta z wyszukiwarki Google, zobaczy wyniki odpowiadające żądanemu zapytaniu na tablicy Reutersa lub słynnym wyświetlaczu NASDAQ, zamienionym w ogromny wyświetlacz Google. Wszystko to okraszone będzie ogromnym logiem Droida.
Akcja ma za zadanie promocję telefonu Motorola Droid, którego marketingiem zajął się koncern Google oraz sieć Verizon. Do tej pory Droid obecny był na Times Square jedynie przez 90 minut dziennie. Jutrzejsza akcja potrwa aż 20 godzin. Ciekawe ile to wszystko kosztuje. Przyznam szczerze, że zawsze interesowały mnie podobne, niekonwencjonalne akcje marketingowe, więc z zapartym tchem będę obserwować jutro doniesienia z Nowego Jorku. Wielkie odliczanie trwa na tej stronie.
"Droid will do Times Square for 20 hours..."