tuBiedronka rośnie w siłę - już 70 tysięcy klientów

Kiedy sieć wirtualna tuBiedronka startowała na naszym rynku, wszyscy podchodzili do niej dość sceptycznie. W końcu był to operator firmowany przez sieć tanich dyskontów spożywczych, niemających nic wspólnego z telekomunikacją. Najwyraźniej jednak tuBiedronka radzi sobie nie tak najgorzej.

tuBiedronka: 70 tysięcy aktywnych użytkowników
tuBiedronka: 70 tysięcy aktywnych użytkowników
Kira Czarczyńska

06.02.2011 | aktual.: 07.02.2011 00:30

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

MVNO firmowany przez Biedronkę świadczy swoje usługi na bazie infrastruktury Polskiej Telefonii Cyfrowej. Formalnie jest kolejną marką sieci Era, a w dyskontach dystrybuowane są po prostu startery i doładowania.

Oferta sieci jest dość uboga, nawet jak na operatora wirtualnego. Mamy możliwość wykonania krajowych połączeń głosowych oraz wysłać SMS. Doładowań dokonuje się jedynie w kasie Biedronki, a przynajmniej strona operatora o innej opcji nawet nie wspomina.

Mimo jednak obiektywnie nieszczególnej oferty, tuBiedronka - jak wynika z nieoficjalnych informacji zdobytych przez Rzeczpospolitą - ma już około 70 tys. klientów. Aktywnych, warto dodać, ponieważ "martwe" karty, rozdawane przez niektórych operatorów w ramach promocji, a nigdy nie aktywowane, często sztucznie zawyżają tylko statystyki.

Sam szef Jeronimo Martins na Polskę przyznaje, że dla Biedronki oferta komórkowa nie jest sprawą szczególnie istotną. "To dla nas usługa dodatkowa, jedna z wielu, jakie oferujemy w sklepach. Chodzi o przyciągniecie i utrzymanie klientów, a nie strategiczny biznes" - wyjaśnił na ostatniej konferencji prasowej Pedro Pereira da Silva.

Komentarze (0)