Uchwyt na kawę szczytem innowacji - nowa reklama Apple
Apple po raz kolejny szydzi z komputerów PC. Tematem najnowszej reklamy jest innowacyjność, a raczej jej brak u konkurentów. Czy słusznie?
Najnowsza reklama z serii 'Get a Mac' - 'PC Innovation Lab':
PC Innovation Lab HD (Mac Vs PC) Commercial
Co chwilę słyszymy o niesamowicie rozbudowanych telefonach w milionem funkcji, komputerach z raczej mało użytecznymi dotykowymi ekranami, wielkich i ciężkich laptopach wyposażonych we wszystkie dostępne na rynku gadżety czy dodatkowy mały monitor. Czy taki rozwój można nazwać prawdziwą innowacyjnością?
Wyjątkowo zgadzam się tutaj z Bartekiem Skowronkiem, autorem bloga fotogenia, który dosyć sensownie rozwinął temat innowacyjności współczesnych komputerów i urządzeń elektronicznych. Z kolei na Appleblogu postawiono pytanie – czy seria 'Get A Mac' nie pobiła światowego rekordu długości serii reklamowej? Słuszne pytanie, z którym wiąże się kolejne, związane z tematem – kiedy Apple w innowacyjny sposób zaprezentuje nową koncepcję swoich reklam?