Ustawa ułatwi zawieranie umów, a T‑Mobile ochroni przed reklamami
Czasy, kiedy liczyła się głównie ilość dostępnych usług, odeszły dawno do lamusa. W tej chwili większość z nich jest standardem, dlatego coraz bardziej zależy nam na ich jakości. Stajemy się po prostu wymagający. Za potrzebami rynku idzie zaś tworzenie nowych rozwiązań - oraz zmiany w prawie.
05.10.2011 | aktual.: 05.10.2011 23:55
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Na inne regulacje wprowadzane tą nowelizacją czekamy zapewne wszyscy - operatorzy dostaną bowiem kilka nowych obowiązków dotyczących np. walki ze spamem, a na przeniesienie numeru komórkowego i stacjonarnego będzie miało trwać maksymalnie jeden dzień.
T-Mobile pozwoli blokować reklamy
Sęk w tym, że usługa ta faktycznie wygląda fajnie tylko na pierwszy rzut oka. Przygotowana została bowiem także oferta dla... reklamodawców. Dzięki tej drugiej części właśnie reklamy i tak zobaczymy - tyle że te, za które chcące pokazać swoje propozycje firmy zapłacą sieci T-Mobile. Sprytne, prawda?