Użytkownicy Androida najlepszymi odbiorcami mobilnych reklam

Użytkownicy Androida najlepszymi odbiorcami mobilnych reklam

Użytkownicy Androida najlepszymi odbiorcami mobilnych reklam
Krystian Bezdzietny
28.03.2010 16:31, aktualizacja: 28.03.2010 18:31

Znana już chyba wszystkim firma AdMob, zajmująca się analizami komórkowego rynku, opublikowała jeszcze jeden raport, który skupia się na chłonności mobilnych reklam na poszczególnych platformach komórkowych. Okazuje się, że posiadacze komórek z Androidem są świetnymi odbiorcami reklam. Dlaczego?

Znana już chyba wszystkim firma AdMob, zajmująca się analizami komórkowego rynku, opublikowała jeszcze jeden raport, który skupia się na chłonności mobilnych reklam na poszczególnych platformach komórkowych. Okazuje się, że posiadacze komórek z Androidem są świetnymi odbiorcami reklam. Dlaczego?

AdMob opublikowała statystyki, które zostały zebrane na amerykańskim rynku w lutym 2010. Wówczas komórki z Androidem stanowiły 5,2% amerykańskiego rynku i generowały aż 42% odsłon komórkowych reklam. Dla porównania - iPhone generuje podobny procent odsłon - 44%, jednak komórka od Apple opanowała aż 24,3% amerykańskiego rynku. Komórki BlackBerry, najsłynniejsze w Ameryce (41,6% udziałów), w lutym wygenerowały jedynie 7-procentowy odsetek odsłon.

Dana statystyka oznacza, że użytkownicy Androida są znacznie bardziej aktywni w swych komórkowych poczynaniach niż posiadacze iPhone'a czy BlackBerry. Dane AdMob zostały wygenerowane na podstawie odsłon reklam na stronach WWW oraz w grach i aplikacjach dla urządzeń mobilnych.

Warto zauważyć, że bardzo wpływ na klikalność w reklamy na Androidach ma wbudowany w przeglądarkę Flash Player oraz treści sponsorowane w grach i programach, dzięki którym tytuły te dostępne są zupełnie za darmo.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)