Użytkownicy smartfonów tracą zainteresowanie produktami Nokii

Użytkownicy smartfonów tracą zainteresowanie produktami Nokii
Karolina Adamus

14.07.2010 14:30, aktual.: 14.07.2010 16:30

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Dla nikogo nie jest już niespodzianką, że Nokia traci zaufanie swoich klientów, przynajmniej w sektorze smartfonów. To nie pierwsza wiadomość dotycząca małego zainteresowania telefonami fińskiej firmy wyposażonymi w system operacyjny, zwłaszcza dotykowymi. Tym razem informacja pochodzi od brytyjskiej firmy analitycznej YouGov, która przeprowadziła badania pod hasłem "Smartphone Mobile Internet Experience".

Dla nikogo nie jest już niespodzianką, że Nokia traci zaufanie swoich klientów, przynajmniej w sektorze smartfonów. To nie pierwsza wiadomość dotycząca małego zainteresowania telefonami fińskiej firmy wyposażonymi w system operacyjny, zwłaszcza dotykowymi. Tym razem informacja pochodzi od brytyjskiej firmy analitycznej YouGov, która przeprowadziła badania pod hasłem "Smartphone Mobile Internet Experience".

O 12 procent w stosunku do grudnia 2009 roku spadło zainteresowanie potencjalnych klientów Nokii, którzy rozważają zakup smartfona tej firmy. Jeszcze pod koniec zeszłego roku 46% użytkowników zastanawiało się nad nabyciem jednego z telefonów tej firmy. Co więcej dzisiaj zaledwie 10 procent spodziewa się, że kupi tego typu telefon.

Dla porównania aż 41 procent badanych osób spodziewa się kupić iPhone'a firmy Apple, a 58% już rozważa taką możliwość. Jeśli chodzi o firmę z Cupertino, w przeciwieństwie do Nokii, wykresy wykazują wzrost zainteresowania smartfonem.

Na podstawie badań YouGov widać, że Motorola wraca do łask użytkowników. 8% klientów rozważa kupno smartfona tej firmy.

Zobaczcie, jak wyglądają wykresy YouGov w porównaniu grudnia 2009, marca 2010 oraz czerwca 2010:

  • procent badanych rozważających kupno następującej marki smartfona:
Obraz
  • procent badanych spodziewających się kupienia następującej marki smartfona:
Obraz

Źródło: YouGov

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)