Virgin Mobile ma nową taryfę z Internetem po doładowaniu i bonusami u partnerów
Kolejną siecią, która po wejściu nju mobile postanowiła odświeżyć swoją ofertę, jest Virgin Mobile Polska. Wirtualny operator wprowadził wczoraj nową taryfę, w ramach której oferowany jest darmowy pakiet danych po doładowaniu konta kwotą co najmniej 10 zł. To nie wszystko.
08.05.2013 | aktual.: 08.05.2013 17:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Na wczorajszej konferencji prasowej szefowie Virgin Mobile Polska pochwalili się, że w ciągu 8 miesięcy ich ofertę wybrało ponad 100 tys. użytkowników. To całkiem niezły wynik, szczególnie że mówimy o wirtualnym operatorze, który zaczął promować swoją ofertę stosunkowo niedawno. Tomasz Gniewek, dyrektor zarządzający Virgin Mobile Polska, tak skomentował to osiągnięcie:
Cieszymy się, że w ciągu ośmiu miesięcy udało nam się przekonać ponad sto tysięcy klientów, że warto korzystać z przejrzystych i uczciwych ofert Virgin Mobile w Polsce, i to przy coraz bardziej konkurencyjnym rynku ofert na kartę. Jesteśmy przekonani, że dzięki wprowadzanej obecnie nowej - jeszcze atrakcyjniejszej - ofercie oraz licznym korzyściom w Klubie Virgin Mobile jeszcze więcej Polaków doceni wkrótce zalety korzystania na co dzień z marki Virgin Mobile oraz naszą unikalną filozofię i jakość obsługi klientów.
Nowa oferta wirtualnego operatora charakteryzuje się bardzo prostym cennikiem. Za minutę do wszystkich sieci płaci się 19 gr, a koszt pojedynczego SMS-a to 6 gr. Nowością jest przyznawanie użytkownikom (którzy doładują konto kwotą co najmniej 10 zł) darmowego pakietu danych o wielkości 100 MB. Po jego wykorzystaniu nie będą naliczane dodatkowe opłaty, a roczna ważność konta (365 dni) przyznawana jest po pierwszym doładowaniu
[solr id="komorkomania-pl-157117" excerpt="0" image="0" words="20" _url="http://komorkomania.pl/3875,red-bull-mobile-no-limits-2950-zl-za-nielimitowane-rozmowy-odpowiedzia-na-nju-mobile" _mphoto="red-bull-mobile-no-limit-a609047.jpg"][/solr][block src="solr" position="inside"]3824[/block]
Przedstawiciele wirtualnego operatora wczoraj pochwalili się również bezpłatnymi połączeniami z Centrum Miłej Obsługi Klientów i dobrymi wynikami jakości obsługi klientów. W nowej ofercie najbardziej zaciekawiła mnie jednak możliwość korzystania z bonusów wynikających z członkostwa w Klubie Virgin Mobile Polska, o czym wspomniał Marcin Wieczorkowski, dyrektor marketingu Virgin Mobile Polska:
Chcemy dodatkowo premiować naszych klientów, dlatego wszyscy członkowie Klubu Virgin Mobile otrzymują od nas atrakcyjne nagrody i specjalne promocje oraz wiele innych korzyści premiowych, także od naszych partnerów.
Zarejestrowani członkowie Klubu Virgin Mobile mogą już korzystać ze specjalnych ofert operatora (np. 50% więcej po każdym doładowaniu) czy promocji i zniżek w ofertach firm partnerskich. Wśród nich dostępne są np.:
- promocyjne ceny gier (np. Wiedźmin 2, Afterfall), komiksów (np. Jerzy Jeż) i książek wydawanych przez CD Project;
- oglądanie filmów i programów telewizyjnych w portalu Iplex ze specjalną zniżką;
- zakup jedzenia w promocyjnych cenach (np. pizzy w PizzaPortal.pl czy burgerów na facebook.com/BurgerBobby);
- zakupy w atrakcyjnych cenach ubrań znanych marek (www.answear.com), zabawnych koszulek marki Dziedzic Pruski (www.holahola.pl) lub strojów niezależnych projektantów (www.shwrm.pl);
- zakup kursów kite- i windsurfingu oraz wypożyczenia sprzętu w promocji (www.molosurf.com).
Nowa oferta Virgin Mobile Polska prezentuje się całkiem nieźle i - zgodnie z zapewnieniami przedstawicieli firmy - jest przejrzysta. Taryfa może przypaść do gustu szczególnie tym, którzy niezbyt intensywnie używają z telefonu. Tym bardziej że mogą oni korzystać także z ciekawych promocji w ramach Klubu Virgin Mobile (w tym 50% więcej po doładowaniu). Moim zdaniem jednak brak sensownych pakietów internetowych może zniechęcić tych bardziej wymagających.