W Fundacji też Orange zamiast TP

Grupa TP, oczywiście bynajmniej nie w celu zmniejszenia zasięgu działań regulacyjnych Urzędu Komunikacji Elektronicznej a po prostu żeby ujednolicić markę, przenosi większą część swojej działalności spod szyldu TP pod Orange.

fundacja orange
fundacja orange
Kira Czarczyńska

Standaryzowanie wizerunku firmy nie ominęło również Fundacji Grupy TP, która zmieniła właśnie kolor - i ruszyła z nowymi grantami.

Grupa TP, oczywiście bynajmniej nie w celu zmniejszenia zasięgu działań regulacyjnych Urzędu Komunikacji Elektronicznej a po prostu żeby ujednolicić markę, przenosi większą część swojej działalności spod szyldu TP pod Orange.

Standaryzowanie wizerunku firmy nie ominęło również Fundacji Grupy TP, która zmieniła właśnie kolor - i ruszyła z nowymi grantami.

Z komunikatu prasowego: W maju 2009 Fundacja Grupy TP przekształciła się w Fundację Orange. Tym samym Polska dołącza do tych krajów, w których działania pro-publico bono są realizowane pod marką Orange - tak jest m.in. we Francji, Hiszpanii, Rumunii czy Słowacji.

Cóż, z międzynarodową marką, a taką jest Orange, zawsze jest ten drobny problem, że raczej przejmuje już działające struktury, niż tworzy własne od podstaw. I słusznie, bo to opcja znacznie bardziej opłacalna. Tyle, że wymusza pewne zmiany - na przykład właśnie dotychczasowego nazewnictwa - które niekoniecznie podobają się wszystkim zainteresowanym.

Zmianę Fundacji Grupy TP w Fundację Orange wszyscy Telekomunikacji Polskiej zapewne szybko "wybaczą i zapomną", ponieważ równolegle ruszył nowy program grantowy Akademia Orange.

"Akademia" ma promować innowacyjne i kreatywne działania innych organizacji pozarządowych, teatrów, bibliotek, muzeów, etc. chcących nowoczesnymi metodami wspierać uczestnictwo w kulturze osób wykluczonych - ze względu na niepełnosprawność, miejsce zamieszkania czy sytuację materialną. Pierwsza edycja programu planowana jest na wrzesień tego roku.

Źródło artykułu:WP Komórkomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)