Windows Phone 7 atakuje naszą podświadomość w teledyskach [wideo]

Dobry product placement potrafi zdziałać więcej niż niejedna kampania banerowa w Internecie. Nic więc dziwnego, że w filmach czy nawet grach wideo pojawiają się coraz częściej reklamy konkretnych produktów. Microsoft postawił na teledyski.

Windows Phone 7 atakuje naszą podświadomość w teledyskach [wideo]
Zbyszek Kowal

14.06.2011 | aktual.: 14.06.2011 19:01

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Moim zdaniem najwięcej w reklamę swojej marki zainwestował Apple. Widziałem wiele filmów, w których MacBook czy iPhone był gadżetem numer jeden dla głównych bohaterów. Rzadziej widzi się telefony z Androidem, a jeszcze mniej eksponuje się Windows Phone 7.

Być może jednak ofensywa Microsoftu jeszcze na dobre się nie rozpoczęła. Poniżej możecie podziwiać najnowszy teledysk Havana Brown, w którym WP7 pełni dość istotną rolę.

Wybór australijskiej didżejki nie jest przypadkowy. Zarówno teledysk, jak i reklama samego telefonu są skierowane do ludzi młodych, odważnych, korzystających z usług społecznościowych. Czy popularny „klubowicz” stał się więc naturalnym odbiorcą telefonów z Windows Phone 7 na pokładzie?

Jestem ciekawy Waszego zdania na ten temat. Czy tego typu promocja do Was trafia? Czy w ogóle zwracacie uwagę na to, z jakiego sprzętu korzystają gwiazdy filmu lub muzyki? Zostawcie notkę w komentarzu pod wpisem.

Źródło: wpcentral

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Komentarze (0)