Wpadka grafików Apple'a przy reklamie nowych iPodów?
Firma Apple słynie z tego, że wyjątkowo dopracowuje reklamy swoich produktów. Wygląda na to, że tym razem graficy Steve'a poważnie zawiedli.
07.09.2010 | aktual.: 07.09.2010 17:39
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Zdjęcia reklamowe produktów marki Apple są tak mocno obrobione, że przy powiększeniach wyglądają niczym świetnie dopracowane grafiki, a nie fotografie. Czytelnik blogu Photoshopdisasters.blogspot.com dostrzegł poważny błąd w obróbce jednego ze zdjęć promujących najnowszego iPoda touch, o którym pisałem ostatnio na Applemanii.
Widać wyraźnie, że logo w zaznaczonym fragmencie układa się wyjątkowo nienaturalnie. A może to graficy Apple'a mają rację?
Oryginał znajdziecie na stronach Apple'a.