YouTube zaostrza kurs wobec blokerów reklam

BRAZIL - 2024/04/15: In this photo illustration, the YouTube logo is displayed on the computer screen with a keyboard of colored lights. (Photo Illustration by Rafael Henrique/SOPA Images/LightRocket via Getty Images)
BRAZIL - 2024/04/15: In this photo illustration, the YouTube logo is displayed on the computer screen with a keyboard of colored lights. (Photo Illustration by Rafael Henrique/SOPA Images/LightRocket via Getty Images)
Źródło zdjęć: © GETTY | SOPA Images

17.04.2024 09:34

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

YouTube poinformował o planie wprowadzenia bardziej restrykcyjnej polityki wobec aplikacji pozwalających blokować reklamy. W efekcie wysyła do użytkowników prosty komunikat: albo akceptujesz reklamy, albo musisz zapłacić.

W ogłoszeniu opublikowanym na swojej stronie internetowej YouTube dał jasno do zrozumienia, że ma zamiar zaostrzyć środki wymierzone w firmy, które oferując blokowanie reklam, naruszają warunki korzystania z ich serwisu.

Użytkownicy korzystający z tego rodzaju oprogramowania powinni przygotować się na możliwość zablokowania dostępu do filmów. YouTube tłumaczy, że reklamy nie tylko dają miliardom ludzi możliwość bezpłatnego oglądanie wideo, ale pozwalają także zarabiać pieniądze twórcom materiałów publikowanych na serwisie.

YouTube zapowiedział w swoim oświadczeniu, że ma zamiar aktywnie działać na rzecz ochrony nie tylko swojej platformy, ale także publikujących na niej twórców i korzystających z niej widzów. Dlatego też będzie podejmować konkretne akcje wobec aplikacji naruszających regulamin serwisu.

Osoby, które wolą oglądać filmy bez przerw reklamowych, są zachęcane do subskrypcji YouTube Premium. Cena tej usługi w Polsce wynosi miesięcznie 25,99 zł.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)