Z aplikacją Listonic zamówisz zakupy z dostawą do domu
Nowa, darmowa aplikacja Listonic pozwala zamówić zakupy z dostawą do domu z największych delikatesów internetowych. Zakupy za pomocą telefonu lub tabletu można robić w każdej wolnej chwili – w taksówce, w poczekalni, ale także leżąc w domu na kanapie. To pierwsza aplikacja w Europie umożliwiająca zamówienie zakupów z kilku sklepów. Adresowana jest do polskich użytkowników smartfonów z Androidem i iOS.
30.11.2012 | aktual.: 30.11.2012 07:30
Nowa, darmowa aplikacja Listonic pozwala zamówić zakupy z dostawą do domu z największych delikatesów internetowych. Zakupy za pomocą telefonu lub tabletu można robić w każdej wolnej chwili – w taksówce, w poczekalni, ale także leżąc w domu na kanapie. To pierwsza aplikacja w Europie umożliwiająca zamówienie zakupów z kilku sklepów. Adresowana jest do polskich użytkowników smartfonów z Androidem i iOS.
Listonic Sp. z o.o. – twórca mobilnej listy zakupów – uruchomił nową aplikację: Listonic – zamów zakupy. Jest ona dostępna w Google Play i App Store. W kilku prostych krokach umożliwia zamówienie zakupów z dostawą do domu z Frisco.pl, Alma24.pl i A.pl.
To innowacyjne na polskim rynku rozwiązanie pokazuje, w jakim kierunku rozwijają się aplikacje zakupowe. Możliwość robienia zakupów przez Internet staje się standardem i im szybciej sklepy wkroczą w rynek mobile, tym większą zyskają przewagę nad konkurencją.
Najpierw należy wpisać swój kod pocztowy, wtedy pokażą się sklepy spożywcze online, które przywiozą zakupy pod wskazany adres. Po wyborze jednego z nich można wypełnić koszyk interesującymi produktami. Następnie należy wybrać termin dostawy oraz sposób płatności. Potem pozostaje już tylko czekać, aż kurier z zakupami zapuka do drzwi.
[solr id="komorkomania-pl-137698" _url="http://komorkomania.pl/4957,real-boxing-polska-superprodukcja-recenzja" _mphoto="real-boxing-logo-137698--02f82fe.jpg"][/solr][block src="solr" position="inside"]3109[/block]
Listonic – zamów zakupy jest kolejną aplikacją, którą Listonic wyprzedza konkurencję i wyznacza trendy rozwoju mobilności w Polsce. Największe sklepy decydują się na wejście w e-commerce, Listonic wprowadza je w m-commerce.
Źródło: Informacja prasowa