Zielone usługi bankowe – współpraca Plusa i BZ WBK
Dopasowanie kolorystyczne jest idealne - a usługi, które zaproponują wspólnie sieć komórkowa Plus i Bank BZ WBK, mogą okazać się całkiem przydatne. Będą to, oczywiście, ułatwienia w mobilnej obsłudze kont bankowych i transakcji finansowych dla użytkowników oferty obu firm.
14.03.2011 | aktual.: 14.03.2011 22:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
W ramach współpracy Banku Zachodniego WBK oraz Polkomtela klientom sieci Plus zaoferowane zostanie specjalnie dedykowane konto osobiste wzbogacone o mobilne rozwiązania finansowe, dostępne za pomocą telefonii komórkowej:
- eBanking – usługi bankowości elektronicznej,
- mBanking – bankowość mobilna,
- smsBanking – dokonywanie transakcji za pomocą SMS.
Celem współpracy obu firm jest doprowadzenie do faktycznej możliwości pełnej obsługi rachunków i transakcji za pomocą telefonów komórkowych.
I Wiceprezes Polkomtel S.A. Krzysztof Kilian:
Spodziewamy się, że w początkowym okresie wspólną ofertą zainteresowani będą głównie klienci nastawieni na nowinki technologiczne, traktujący swój telefon komórkowy jak centrum zarządzania czasem, którzy zyskają w ten sposób możliwość zarządzania także swoimi finansami. Jesteśmy przekonani, że łącząc najlepsze z obu światów, finansów i telekomunikacji, stworzymy ofertę, która przekona szerokie grono klientów.
BZ WBK już od ponad roku ma mobilny serwis usług bankowości elektronicznej. Mateusz Morawiecki, Prezes Zarządu BZ WBK, jest zdania, że współpraca z operatorem sieci Plus umożliwi bankowi rozszerzenie oferty skierowanej do klientów, którzy potrzebują pełnej mobilności.
Prace wdrożeniowe w obszarze rozwoju produktów oraz ich komercjalizacji w sieci sprzedaży operatora będą prowadzone przez Polkomtel w ramach dedykowanej spółki zależnej Polkomtel Business Development. Spółka ta będzie koncentrowała się na wprowadzaniu produktów finansowych i ubezpieczeniowych wzbogaconych technologią mobilną do oferty operatora.