Zmień wygląd telefonu w kilka minut. MediaMarkt naklei na niego folię z twoim zdjęciem

Zmień wygląd telefonu w kilka minut. MediaMarkt naklei na niego folię z twoim zdjęciem
Miron Nurski

26.08.2021 15:12, aktual.: 06.03.2024 22:14

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Warto się pospieszyć, bo pierwszego dnia z nowej oferty będzie można skorzystać w śmiesznie niskiej cenie.

MediaMarkt już od dłuższego czasu prowadzi w swoich sklepach usługę naklejania folii ochronnych na ekrany smartfonów. Teraz firma wzięła się za plecki.

MediaMarkt wprowadza folie ze zdjęciami na smartfony

Usługa skierowana jest do osób które chcą zabezpieczyć tył i boki swojego telefonu przed zarysowaniami, zamaskować już powstałe uszkodzenia lub/i zmienić wygląd urządzenia.

Firma podkreśla, że folia jest kilkuwarstwowa, a nadruk znajduje się w środku, dzięki czemu ma być odporny na ścieranie.

Aby wprowadzić tę usługę do swoich sklepów, MediaMarkt nawiązał współpracę z platformą Skeen Designer firmy SBS mobile. Użytkownicy mają do wyboru 3 opcje:

Po utworzeniu projektu za pomocą specjalnego edytora (ten pozwala przyciąć grafikę, a także dodać napisy czy emotikony), wystarczy udać się do dowolnego salonu MediaMarkt w Polsce. Wydruk i naklejenie folii ma zająć kilka minut.

Obraz

Oczywiście potrzebne jest posiadanie telefonu, którego schemat znajduje się w bazie Skeen Designer. Firma oferuje jednak dopasowanie folii pod setki produktów aż 46 różnych marek (w tym bardzo niszowych). Większość użytkowników nie powinna mieć problemów z dopasowaniem naklejki pod swój smartfon.

Pierwsi klienci dostaną spersonalizowane folie na telefon w promocyjnej cenie

MediaMarkt przygotował dwie oferty promocyjne:

  • 27 sierpnia nadruk zdjęcia wyceniony będzie na 1 zł;
  • 28-29 sierpnia nadruk zdjęcia oraz folia ochronna na ekran wycenione będą na 80 zł.

Do tego sklep dokłada zestaw do czyszczenia wyświetlacza.

Personalizowana folia na smartfon | SBS SKEEN

Na razie MediaMarkt nie zdradza, na ile usługa będzie wyceniona po zakończeniu okresu promocyjnego.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (7)